مردم در انتخابات حضور حداکثری خواهند داشت

حجت الاسلام حافظ نیا گفت: مردم با وجود مشکلات اقتصادی موجود برای تعیین سرنوشت آینده خود و تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران در انتخابات حضور حداکثری خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام«کاظم حافظ نیا» در خطبه های این هفته آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان به انتخابات پیش رو ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و از نامزدها خواست موازین اخلاقی را رعایت و از تخریب یکدیکر، تهمت و سیاه نمایی پرهیز کنند.

 

امام جمعه بندر آستارا افزود: نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در زمان قانونی تبلیغات به تشریح برنامه های خود پرداخته و تابع قانون باشند.

 

وی با بیان اینکه ایران عزتمند خار چشم دشمنان است و باید برای انتخاب درست و مطلوب در انتخابات شرکت کنیم، تصریح کرد: مردم با وجود مشکلات اقتصادی موجود برای تعیین سرنوشت آینده خود و تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران در انتخابات حضور حداکثری خواهند داشت.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با اشاره به اینکه بنا بر تاکیدات مقام معظم رهبری روی کار آمدن دولت مومن، انقلابی، سرشار از امید و مردمی بیش از هر زمان دیگر نیاز است و دولت منتخب باید بیشتر به توانمندی های داخل کشور معتقد باشد، گفت: دولت آینده باید در زمینه رفع مشکلات معیشتی، مهار تورم، اشتغال جوانان، کاهش واردات و تقویت تولیدات داخلی برنامه ریزی و تلاش کند.

 

خطیب نماز جمعه بندر آستارا با اشاره به اینکه شورای نگهبان بدون هر گونه ملاحظات سیاسی و جناحی مطابق موازین قانونی عمل کرد، افزود: شورای نگهبان صلاحیت هفت نامزد را برای انتخابات ریاست جمهوری تایید کردند.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه با تلاش هیئت امنای امام زادگان ابراهیم و قاسم(ع) و اداره اوقاف و امور خیریه اقدامات خوبی را در  این  بقعه شاهد هستیم، خاطرنشان کرد: از خیران انتظار داریم نسبت به کمک های مادی برای پیشبرد این طرح همت کنند.

 

کد خبر 1061040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha