حضور باشکوه ملت ایران در انتخابات مقدمه پیروزی ها است

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه حفظ و صیانت از کشور در گره مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است، گفت: حضور باشکوه ملت ایران در انتخابات مقدمه پیروزی ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «آیت مصطفی محامی» در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان زاهدان بیان داشت: شرایط کنونی انقلاب اسلامی در جهات مختلف، مشابه با جنگ احزاب است؛ استکبار جهانی و عوامل منطقه ای آن کشور ما را محاصر اقتصادی کرده اند.

 

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: محاصره ای که سختی و دشواری را برای مردم کشورمان به دنبال داشته است و همگان از مسئولان تا مردم برای خنثی سازی تحریم ها  در معرض امتحان سخت الهی قرار گرفته اند؛برخی در این امتحان قبول می شوند و برخی مردود.

 

محامی یادآور شد: برخی در این جنگ اقتصادی با مکیدن خون مردم به فکر پر کردن جیب خودشان هستند و عده ای جانفشانی کردند و همچنان در جامعه استوار بر سر پیمان خود هستند.

 

وی افزود: البته اکثریت مردم کشورمان خاصه مردم سیستان و بلوچستان در مقاطع مختلف نشان داده اند بر سر پیمان خودشان با امام و رهبری ایستاده اند و هر کجا که احساس کرده اند که حضورشان مورد نیاز است باشکوه تر حضور پیدا کرده اند؛ از راهپیمایی گرفته تا حضور در تشییع جنازه شهید حاج قاسم سلیمانی؛ این نشان از مقاومت و پایداری مردم سیستان و بلوچستان به انقلاب است.

 

امام جمعه زاهدان در ادامه خطبه های نماز جمعه به مشارکت حداکثری در انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: انتخابات نوعی رفراندوم برای نظام، شرکت پرشور و نشاط در آن مایه تقویت امنیت کشور است.

 

محامی تصریح کرد: مشکلات و تنگناهای اقتصادی داریم که برخی ناشی از تحریمها و بخش از آن مربوط به عملکرد ضعیف خودمان است.

 

وی افزود: برای احقاق حق  خودمان و ادای تکلیف الهی و مسئولیتی که بر جامعه اسلامی و ادای دین به شهدا و شهادت و پاسداری از انقلاب و برای اصلاح جامعه باید در انتخابات شرکت و بهترین و اصلح ترین فرد را انتخاب کنیم.

کد خبر 1061055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha