کانون فرهنگی هنری «وفا» خانه امید بچه مسجدهای روستا شده است

يزدانی چم حيدری گفت: کانون فرهنگی هنری «وفا» مسجد جامع روستای شوراب کبیر از توابع شهرستان سامان در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده و خانه امیدی برای بچه‌های روستا است.

«شهربانو يزدانی چم حيدری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری «وفا» مسجد جامع روستای شوراب کبیر از توابع شهرستان سامان در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده و خانه امیدی برای بچه‌های روستا است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری وفا مسجد جامع روستای شوراب کبیر از شهرستان سامان ادامه داد: این کانون فرهنگی هنری با ۴۱ نفر عضو ثابت و فعال تاکنون توانسته است پنج هزار و ۳۱۵ امتیاز در سامانه بچه های مسجد کسب کند.

 

وی ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری «وفا» در رشته‌های مختلف قرآن و عترت، فعالیت‌های اجتماعی، اردویی و گردشگری، آموزش و توانمندسازی، ورزش و سلامت و رسیدگی به مشکلات جوانان و نوجوانان به مخاطبان خدمات ارائه می‌دهد.

 

يزدانی چم حيدری تصریح کرد: این کانون در راستای منویات مقام معظم رهبری به پرورش و تربیت نیروهای انقلابی می‌پردازد و تاکنون استعدادهای زیادی از جوانان را شناسایی کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «وفا» مسجد جامع روستای شوراب کبیر از شهرستان سامان ادامه داد: این کانون به عنوان هماهنگ کننده و حلقه اتصالی میان کلیه تشکل‌های دینی و فرهنگی مردمی در منطقه خود است و توانسته است به صورت زیربنایی در حوزه فرهنگسازی، آموزش و تبلیغ فعالیت‌های گسترده‌ای داشته باشد.

 

وی کانون های فرهنگی هنری در مساجد را حلقه وصلی دانست که بسیاری از ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها و جوانان را دور هم جمع می‌کنند اظهار کرد: بهترین مکان برای جذب جوانان به مساجد همین کانون های فرهنگی هنری است و لذا انتظار می‌رود تا از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کنیم.

 

يزدانی چم حيدری بابیان اینکه کانون‌ فرهنگی «وفا» مسجد جامع روستای شوراب کبیر برای حضور نوجوانان و جوانان به مسجد برنامه‌ریزی جامعی دارد گفت: وظیفه کانون ‌های فرهنگی هنری مساجد بیش از پیش سنگین شده است.

 

کد خبر 1061057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha