شخصیت بسیاری در تشکل های فرهنگی مساجد شکل می گیرد/انتخابات پرشور مثل گذشته

سردار اشتری در گردهمایی هیات های مذهبی اصفهان گفت: شخصیت بسیاری از افراد موثر جامعه مثل شهدا در هیات های مذهبی شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سردار «حسین اشتری» در گردهمایی هیات های مذهبی اصفهان با اشاره به فرهنگ غنی اسلامی و گسترش آن در جامعه اظهارداشت: مساجد، تشکل های فرهنگی و دینی و هیات های مذهبی در این خصوص نقش داشته اند.

 

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: شخصیت بسیاری از افراد موثر جامعه مثل شهدا در هیات های مذهبی شکل گرفته و همچنان این مراکز فرهنگی نقش خود را ایفا می کنند.

 

وی ادامه داد: اثرگذاری فعالیت های فرهنگی و مذهبی بر رشد تربیتی افراد غیرقابل انکار است و همین هیات های مذهبی بر نوع رفتار و شکل گیری شخصیتی موثر بوده و بسیاری از شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم و وطن از اعضای هیات های مذهبی بوده اند.

 

*اثرگذاری برای حضور در انتخابات

 

سردار اشتری با بیان اینکه اعضا و مسئولان هیات های مذهبی از افراد موثر و قابل نفوذ در جامعه هستند، تصریح کرد: این افراد سعی کنند مردم را برای حضور در انتخابات و شکل گیری حماسه بزرگ ترغیب نمایند.

 

وی اضافه کرد: شناخت واقعیت های جامعه و توطئه های دشمنان نقش مهمی در برنامه ریزی برای حضور حداکثری در انتخابات دارد چرا که دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی برای حضور در انتخابات است.

کد خبر 1061082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha