آغاز ضبط و تولید مجموعه تلویزیونی «سایه های رعنا» در شیراز

یزدانی گفت: مجموعه تلویزیونی «سایه های رعنا» کاری از گروه اجتماعی شبکه دو سیما و با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه در شیراز کلید خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «جواد یزدانی» امروز (شنبه ۸ خرداد)‌ در جمع خبرنگاران گفت: به منظور تبلیغ و ترویج سنت حسنه وقف و آشنایی بیشتر مردم با واقفان و خیران بزرگ کشور و همچنین گسترش هرچه بیشتر فرهنگ نوع دوستی و نیک اندیشی، مجموعه تلویزیونی با عنوان «سایه های رعنا» به همت سازمان اوقاف و امور خیریه و گروه اجتماعی شبکه دو سیما تولید می شود.

مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه فارس افزود: یکی از اهداف اصلی تولید این مجموعه معرفی واقفان بزرگ استان فارس و آشنایی با خدمات موقوفات درمانی شاخص شهر شیراز است که تولید آن به تهیه کنندگی «علی خانی ابیانه» و کارگردانی «داریوش ارجمندی» آغاز شده است.

وی با بیان اینکه بازیگران و هنرپیشگان متعددی از جمله برخی از بازیگران شیرازی در این مجموعه تلوزیونی به ایفای نقش می‌پردازند، گفت: ازجمله هنرمندان این سریال «محمود پاک نیت» و «مهوش صبرکن» هستند و ضبط برخی سکانس های سریال «سایه های رعنا» در شهر شیراز با بازی «حسین سحرخیز» و «سلمان فرخنده» در موقوفات درمانی شیراز از جمله بیمارستان موقوفه «نمازی» و بیمارستان مادر و کودک موقوفه «شوشتری» آغاز شده است و تولید این پروژه به مدت سه روز در شهر شیراز و بیضاء انجام می شود.

یزدانی تولید مجموعه «سایه های رعنا» برای ۱۳ قسمت تلوزیونی دانست و ابراز کرد: قصه این مجموعه که از شهر گرگان آغاز می شود؛ روایتگر داستان مادری خیر و نیک اندیشی است که به دنبال شناسایی یک موقوفه همسر و فرزنداش راهی سفر به شیراز و آغاز یک سفر معنوی و خودشناسی می شوند و طی آن واقفان و خیران بزرگ کشور و از جمله فارس و شهر شیراز آشنا و معرفی می شوند.

مسئول روابط عمومی اوقاف فارس گفت: مجموعه تلویزیونی «سایه های رعنا» در نیمه دوم تیر ماه بر روی آنتن شبکه دو سیمای جمهوری اسلامی ایران خواهد رفت.

کد خبر 1061112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha