برگزاری محفل انس با قرآن کریم با رعایت پروتکل های بهداشتی

موسوی وردنجانی گفت: محفل انس با قرآن کریم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و با کمترین مخاطب به همت کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا (س) در مسجد جامع شهر وردنجان برگزار شد.

سید «حامد موسوی وردنجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: محفل انس با قرآن کریم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و با کمترین مخاطب به همت کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا (س) در مسجد جامع شهر وردنجان برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا (س) مسجد جامع شهر وردنجان ادامه داد: این برنامه معنوی به دلیل شیوع ویروس کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

 

وی، توسعه و ترویج قرآن، رشد و تعالی معرفت دینی در پرتو انس با قرآن کریم، ترویج فرهنگ قرآن خوانی و قرائت قرآن و ترویج هنر تلاوت قرآن را از جمله اهداف برپایی محافل انس در مسجد جامع شهر وردنجان عنوان کرد.

 

موسوی وردنجانی، استقبال نوجوانان و جوانان از محافل قرآنی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بچه‌های مسجدی و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در فعالیت‌های دینی و فرهنگی همیشه حضور موفق و چشمگیری داشته و دارند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا (س) مسجد جامع شهر وردنجان ادامه داد: انس با قرآن كريم موجب رشد اخلاقی و اعتلای فكری انسان می شود و راه را برای بشريت و رسيدن به رستگاری فراهم می كند.

 

خاطرنشان می شود: کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه الزهرا (س) شهر وردنجان سال ۱۳۸۶ تاسیس شده و دارای هزار و ۴۵۰ عضو ثبت شده در سامانه «بچه های مسجد» است که در طرح ملی «ایران قوی» سال ۱۳۹۹ رتبه شایسته برتر در رواق ترنج را به دست آورده است.

 

کد خبر 1061150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha