حضور حداکثری آحاد جامعه در انتخابات ١۴٠٠  باعث  یأس و ناامیدی دشمنان می شود

حجت الاسلام حسینی کیا، گفت: دشمنان نظام می خواهند انتخابات را کمرنگ جلوه دهند ولی حضور حداکثری آحاد جامعه در انتخابات ١۴٠٠ باعث یأس، ناامیدی و برملا شدن نقشه های شوم آنها می شود.

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو یا خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: خوشبختانه مردم ایران هرچند با مشکلات اقتصادی و معیشتی درگیر هستند ولی  همیشه جهانیان را مبهوت کرده و با حضور پرنگ و حداکثری در پای صندوق های رای همانند سنوات گذشته مشت محکمی بر دهان یاوه گویان انقلاب و نظامی می زنند.

 

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه افزود:ملت ایران همواره پایبند به ارزش های انقلاب ، آرمان های امام و شهدا بوده و هستند اگرچه عده ای ناآگاه  مردم را به سوی یأس و ناامیدی سوق داده و آن ها را به این مفهوم که رأی هایشان بر سرنوشت آنها تاثیری ندارد، ترغیب می‌کنند اما راه به جایی نمی برند و مردم در آخرین لحظه  تمام خواب های شیرین دشمنان را باطل می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه  پایه و اساس این انقلاب خون شهدا و مجاهدت مجاهدان در این عرصه است خاطر نشان کرد:این انقلاب و نظام با خون شهدا پربار تر شده و مجاهدت این دلیر مردان هیچوقت از یاد مردم نخواهد رفت و این خود یکی از دلایل حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای  خواهد بود.

 

حجت الاسلام حسینی کیا بابیان اینکه امروز اصلی ترین مشکل جامعه معیشت و اشتغال است، تصریح کرد: پس باید امیدواری را به این مردم بازگرداند، بنابراین مهم ترین نکته ای که کاندیدا ها برای امیدواری مردم در برنامه های خود باید داشته باشند، همین موضوع  و توجه ویژه به آن است.

 

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در پایان گفت: امیدورایم مردم در این انتخابات فرد اصلح تر را انتخاب کنند تا باعث پیشرفت، رونق اقتصادی کشور و رفع بسیاری از مشکلات و معضلات باشد.

 

کد خبر 1061168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha