دشمن از همه امکانات استفاده می‌کند تا انتخابات مایه سرشکستگی ملت شود

حجت الاسلام فاطمی نسب، گفت: دشمن از همه امکانات استفاده می‌کند تا انتخابات مایه سرشکستگی ملت شود اما با همت مردم انتخابات مایه آبرو و عزت کشور و انقلاب خواهد شد.

حجت الاسلام  جواد فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: دستور کار تبلیغاتی دشمن همواره در طول تاریخ جمهوری اسلامی این گونه بوده که قبل از انتخابات می گویند مردم شرکت نمی کنند و بعد از مشارکت مردم در انتخابات می گویند انتخابات مهندسی شده بوده است.

 

امام جمعه سرپل ذهاب  افزود: بعد از بزگزاری انتخابات بخاطر اینکه مردم را در مشت خود نگه دارند در مورد فرد انتخاب شده به عنوان رئیس جمهور نیز می گویند که مردم  اختیاری از خود ندارد و فرد مورد نظر از پیش تعیین شده است تا مردم به آتها شک نکنند که اینها دشمنان اصلی نظام هستند.

 

وی با اشاره به اینکه حفظ نظام از  واجبات است خاطر نشان کرد: بدون شک انتخابات بر همه شئون زندگی مردم اثرگذار  و ماباید با جان و دل از نظام و رهبری حمایت و دفاع کنیم.

 

حجت الاسلام فاطمی نسب با بیان اینکه دشمنان در تلاش برای دل سرد کردن مردم از انتخابات هستند، تاکید کرد: نقش و جایگاه مردم در حکومت اسلامی بسیار مورد تاکید قرار گرفته و انتخابات یکی از مهمترین راه‌های مشارکت مردم در سرنوشت شأن در نظام اسلامی است و دشمنان ما تلاش می‌کنند تا بحث حضور و مشارکت مردم در انتخابات کم رنگ شود.

 

وی با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تاثیر زیادی در مدیریت شهرها و روستاها و از اهمیت ویژه ای در مسیر توسعه و پیشرفت شهروروستاها برخوردار است و امیدواریم افراد اصلح برای مدیریت انتخاب شوند. .

 

حجت الاسلام

کد خبر 1061180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha