تامین به موقع تجهیزات بیمارستان فیروزآبادی

محمدی گفت: تامین به موقع تجهیزات بیمارستان فیروزآبادی توسط هیات امنا منجر شده تا روند درمان بیماران مبتلا به کرونا برای مردم جنوب تهران، شهریار و رباط کریم تسریع باید.


به گزارش خبرگزاری شبستان: دکتر رضا محمدی، با اشاره به اینکه تجهیزات تامین شده توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی، موجب شده تا مردم جنوب تهران بتوانند خدمات درمانی برای مقابله با کووید ۱۹ را دریافت کنند، افزود: تخت کافی برای تمامی بیماران مبتلا به کرونا به همراه تجهیزاتی همچون ونتیلاتور بزرگسال و اطفال، انواع مانیتور، پمپ سرم و سرنگ برای این بیمارستان تامین شده است.
 
معاون اجرایی بیمارستان فیروزآبادی تهران خاطرنشان کرد: از یک سال پیش با توجه به بحران کووید ۱۹ بیمارستان فیروزآبادی ۳ طبقه از این بیمارستان را به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص داد و با توجه به ۱۶۰ تخت که از هیات امنای صرفه جویی ارزی تحویل گرفت در پیک دوم کرونا با رعایت استانداردهای اولیه سایر بخش‌های ویژه CCU و ICU به بهربرداری رسید. 
 
دکتر محمدی با بیان اینکه حدود ۷۰ درصد تجهیزات بیمارستان فیروزآبادی توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران تامین شده است، تصریح کرد: با توجه به قراردادها و موجودی انبار هیات امنای صرفه جویی ارزی نیاز بیمارستان تامین شده است و خوشبختانه تخت‌های مورد نیاز را به صورت کامل دریافت کرده‌ایم.
 
وی گفت: با تجهیز به موقع بیمارستان فیروزآبادی توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی بحران در جنوب تهران رفع شد و حتی این بیمارستان محل ارجاع بوده است به این معنا که بیماران مبتلا به کووید ۱۹ از شهریار و رباط‌ کریم نیز در بیمارستان فیروزآبادی پذیرش و بستری می‌شدند.
 
معاون اجرایی بیمارستان فیروزآبادی تهران عنوان کرد: در بیمارستان فیروزآبادی تمهیدات لازم جهت مقابله با کووید ۱۹ در نظر گرفته شده است و حتی به صورت سرپایی نیز این بیمارستان ارائه خدمت کرده لذا تمامی بخش‌ها نیز با توجه به مساعدت‌های هیات امنای صرفه جویی ارزی انشالله  ظرف یک تا ۲ ماه آینده راه اندازی خواهد شد.
 

کد خبر 1061213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha