مردم با حضور خود رئیس جمهوری مقتدر انتخاب کنند

حجت الاسلام بابایی گفت: مردم با حضور باشکوه خود در انتخابات ۲۸ خرداد، رئیس جمهوری مقتدر و کارآمد انتخاب کنند.

حجت الاسلام «محمدرضا بابایی» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند حضور در انتخابات را وظیفه ملی و میهنی دانست و گفت: باید مردم با حضور پرشور خود در صحنه انتخابات رئیس جمهوری مقتدر و کارآمد را انتخاب کنند.

 

امام جمعه فردوس حضور باشکوه مردم در انتخابات را باعث خنثی شدن توطئه دشمنان نظام دانست و افزود: اگر سطح حضور مردم در انتخابات پایین باشد ایران قوی با پشتوانه مردمی مد نظر، عملی نمی شود.

 

حجت الاسلام بابایی خواستار حضور باشکوه مردم در عرصه انتخابات شد و افزود: با حضور مردم برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب ثبت شده و رئیس جمهور انقلابی، مقتدر، کارآمد، جهادی، مردمی، حاضر در میدان ولایتمدار انتخاب می شود.

 

به گفته خطیب جمعه فردوس، با انتخاب فرد اصلح قطار انقلاب بر روی ریل اصلی قرار گرفته و با سرعت به سمت اهداف مد نظر حرکت می کند و مانند گذشته بیش از پیش باعث ناامیدی دشمنان خواهد شد.

 

امام جمعه فردوس با اشاره به اعلام اسامی منتخبین توسط شورای نگهبان، گفت: شورای نگهبان وظیفه احراز صلاحیت کاندیداها را انجام داده و این اقدام مورد تأیید مقام معظم رهبری و امام راحل است.

 

حجت الاسلام بابایی با بیان اینکه باید تسلیم قانون باشیم، افزود: بر اساس قانون و اعلام شورای نگهبان مردم باید فردی اصلح و مورد تأیید خود را انتخاب کنند.

 

وی با بیان اینکه مردم غیور ایران 42 سال پای آرمان های نظام ایستادند، تأکید کرد: مردم این بار هم با حضور باشکوه خود پای صندوق های رأی وظیفه ملی خود را به بهترین نحو انجام خواهند داد.

کد خبر 1061243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha