اقتدار پلیس گلستان در برخورد با هنجارشکنی ها در ۲۴ ساعت گذشته

تاجرزاده گفت: در چند روز گذشته برخی بی نظمی های اجتماعی و عدم رعایت هنجارها را در سطح استان گلستان شاهد بودیم که همه این مجرمان در مدت ۲۴ ساعت دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «فرزاد تاجرزاده» ظهر امروز (شنبه ۸ خرداد) در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: در چند روز گذشته برخی بی نظمی های اجتماعی و عدم رعایت هنجارها را در سطح استان گلستان شاهد بودیم که همه این مجرمان در مدت 24 ساعت دستگیر شدند.

 

جانشین فرمانده انتظامی گلستان ادامه داد: چهار نفر از این افراد در صبح روز جمعه درصدد ایجاد مزاحمت برای دخترخانمی بودند که قصد کوهنوردی داشت که به پدر این دختر از راه می رسد و با این افراد درگیر می شوند و این افراد با سلاح سرد به وی حمله می کنند.

 

تاجرزاده بیان کرد: این مجرمان شناسایی شدند و در مدت 24 ساعت با هماهنگی دستگاه قضایی و با تلاش ماموران انتظامی استان گلستان بازداشت شدند.

 

وی گفت: سه نفر دیگر از این مجرمان در مدت 24 ساعت گذشته در یکی از معابر سطح شهر با راه بندان مزاحمت برای نوامیس ایجاد می کردند که این افراد نیز بازداشت شدند.

 

جانشین فرمانده انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: یک فرد نیز که نسبت به آدم ربایی، حریق عمدی و سرقت به عنف اقدام کرده بود شاکی خصوصی داشت و وقتی مشخصات این فرد به پلیس آگاهی داده شد این فرد نیز در مدت کمتر از 24 ساعت بازداشت شد.

 

تاجرزاده متذکر شد: نیروی انتظامی همواره به رعایت هنجارهای اجتماعی و پوشش حجاب تاکید دارد چرا که اگر به عنوان شهروند حجاب را رعایت نکنیم با مشکلات مزاحمت های اجتماعی رو به رو می شویم که گاهی این موارد منجر به نزاع و حتی قتل نیز می شود.

 

وی با بیان اینکه درخواست ما از دستگاه های متولی اجتماعی و فرهنگی این است که با حساسیت های بیشتر عمل کنند، افزود: پلیس قاطعانه و برابر قانون در برابر کسانی که مزاحمت اجتماعی دارند برخورد می کند و اجازه جولان به این افراد را نمی دهند.

 

جانشین فرمانده انتظامی گلستان تاکید کرد: درخواست ما از شهروندان این است که تصاویر مربوط به جرائم خشن را به عوامل پلیس یا دستگاه قضایی تحویل دهند و از انتشار این خشونت ها در فضای مجازی که منجر به تشویش اذعان عمومی می شود خودداری کنند.

 

کد خبر 1061275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha