مرکز خودرویی واکسیناسیون در قم افتتاح می‌شود/تزریق ۴۳ هزار دوز واکسن در قم

قدیر از راه‌اندازی مرکز خودرویی واکسیناسیون کرونا در قم خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این مرکز کار عملیات تزریق سریع‌تر خواهد شد.

«محمدرضا قدیر» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم گفت: از مهم‌ترین اقدامات حال حاضر استان، اجرای عملیات واکسیناسیون بوده که به این منظور اقدامات لازم انجام و تاکنون پنج مرکز واکسیناسیون نیز در قم فعال‌شده است.
 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: این مراکز در میدان روح‌الله، خیابان کارگر، نیروگاه، مجتمع امام خمینی(ره) و مصلا قدس دایر است که همشهریان بر اساس گروه‌های هدف می‌توانند مراجعه کرده و نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.
 

وی گفت: مرکز جدید واکسیناسیون کرونا نیز، در حال احداث است که این مرکز شامل مرکز خودرویی می‌شود که در آن همشهریان با خودرو به مرکز واردشده و نیاز به پیاده شدن از خودرو نیست.
 

قدیر گفت: در این مرکز کارشناسان اطلاعات لازم را اخذ کرده و تزریق واکسن نیز در داخل خودرو برای همشهریان انجام خواهد شد.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در حال حاضر تا سن 70 سال، تزریق واکسن صورت می‌گیرد و برای گروه‌های سنی دیگر نیز طبق اعلام وزارت بهداشت، اقدام خواهد شد.


وی گفت: تزریق واکسن موجب ایمنی بدن در برابر کرونا شده و از همه همشهریان و به‌ویژه سالمندان عزیز که در حال حاضر زمان تزریق واکسن آن‌ها هست، تقاضا می‌کنیم به مراکز تزریق واکسن مراجعه و از خدمات رایگان آن بهره ببرند.


قدیر گفت: در حال حاضر حدود 43 هزار دوز واکسن کرونا در قم تزریق‌شده که امیدواریم در روزهای آینده با شدت گرفتن آن شاهد افزایش آمار تزریق‌ها باشیم.

کد خبر 1061279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha