فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات، وظیفه همگانی است

امام جمعه فاروج گفت: مقوله انتخابات در نظام اسلامی محدود به یک فرد و گروه و تیم اجرایی نیست و فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری در آن وظیفه همگانی است.

«حجت الاسلام نائب علی نوروزی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: در جامعه کارها در حوزه مردم و مسئولان تقسیم شده و مردم از بدو انقلاب در همه حوزه ها با فرستادن فرزندان به جبهه ها، مشارکت در سازندگی، صبوری در مقابل تحریم ها و فشارهای اقتصادی، تورم بالای 50 درصد و نبود اقلام اساسی نقش خود را به خوبی ایفا کرده اند.

 

امام جمعه فاروج افزود: مردم در این چهل و چند سال با حضور در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی پای انقلاب خود بوده اند و در خردادماه امسال هم حماسه دیگری را رقم خواهند زد.

 

وی گفت: اما ما مسئولان بوده ایم که در حوزه وظایفمان ضعیف عمل کرده ایم و امروز بیش از هر روز جامعه نیازمند خدمات دستگاه های مختلف است.

 

حجت الاسلام نوروزی افزود: با اعتماد آفرینی، ارائه خدمات در خور و کمک به برگزاری انتخابات سالم می توان حق صبور بودن مردم در برهه های مختلف انقلاب را ادا کرد.

 

سیزدهمین دورهٔ انتخابات ریاست‌جمهوری روز جمعه، ۲۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ همزمان با انتخابات ششمین دورهٔ شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری برگزار و طی آن هشتمین رییس‌جمهور ایران با آراء مردم انتخاب می‌شود.

کد خبر 1061304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha