برگزاری انتخابات شورای راهبردی دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان اصفهان

معاون خادمیاری دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان اصفهان از برگزاری انتخابات شورای راهبردی دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان اصفهان خبر داد.

«سید محمد حسین امامی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان در این خصوص گفت: در ابتدا با تشکیل مجمع عمومی با ترکیبی از هر شهرستان ۲ نفر به عنوان نمایندگان مجمع در استان انتخاب شدند.

 

معاون خادمیاری کانون‌های خدمت رضوی افزود: همچنین در مرکز استان نیز ۱۹ مسئول عرصه کانون تخصصی و مسئول کانون های عمومی به عنوان دیگر اعضای این مجمع هستند و در نهایت انتخابات مجمع عمومی کانون های خدمت رضوی استان اصفهان انجام شد.


وی متذکر شد: در مجموع صد و یک نفر اعضای اصلی این مجمع شدند که از بین اعضای این مجمع ، ۲۱ نفر برای انتخابات شورای راهبردی دبیرخانه کاندیدا شدند.

 

امامی اضافه کرد: از این ۲۱ نفر قرار است ۷ نفر انتخاب شوند و در بین این هفت نفر و این شورا الزاما باید یک نفر از جوانان زیر ۳۵ سال و یک نفر از بانوان حضور داشته باشند.

 

وی با تاکید بر اینکه این شورا نقش مشورتی و اتاق فکر در کنار دبیرخانه خدمت رضوی را دارد اظهار امیدواری کرد این شورا با نقش نظارتی خود بتواند در اعتلای اهداف عالیه گام بردارد.

 
امامی با بیان اینکه هدف از تشکیل این شورا ایجاد اتاق فکر و بازوی فکری و مشورتی در کنار ارکان ستادی و اجرایی دبیرخانه برای پیشبرد اهداف عالی است گفت: این انتخابات با حضور حداکثری و ۹۵ درصدی افراد برگزار شد که نتایج به محض تایید از سوی مشهد، اعلام می شود.

کد خبر 1061353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha