پیش بینی ۲۱۵ صندوق اخذ رأی شهری در بخش های چهار گانه شهرستان کهگیلویه

کریمی نژاد از پیش بینی ۲۱۵ صندوق اخذ رأی شهری در بخش های چهار گانه شهرستان کهگیلویه خبر داد و گفت: از این تعداد، ۱۲۷ صندوق در بخش مرکزی، ۲۵ صندوق در بخش سوق، ۳۰ صندوق در دیشموک و ۳۳ صندوق در چاروسا آرای شهرستان را جمع آوری خواهند کرد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «دارا کریمی نژاد» امروز (۸ خرداد ماه) در نشست کمیته اطلاع‌ رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان کهگیلویه، از مشارکت هزار و ۸۸۰ نفر در شهرستان کهگیلویه برای برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا خبر داد.

 

فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: این تعداد به عنوان عوامل اجرایی، بازرسان و کاربران انتخابات هستند و کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

 

وی ضمن تاکید بر تکلیف و وظیفه اصلی مجریان و ناظران انتخابات، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت افراد با تجربه، متخصص و بی طرف در شعب اخذ رای از اولویت های اجرای صحیح این انتخابات است که باید مورد توجه قرار گیرد .

 

کریمی نژاد از پیش بینی ۲۱۵ صندوق اخذ رأی شهری در بخش های چهار گانه شهرستان کهگیلویه خبر داد و گفت: از این تعداد، ۱۲۷  صندوق در بخش مرکزی، ۲۵ صندوق در بخش سوق، ۳۰ صندوق در دیشموک و ۳۳ صندوق در چاروسا آرای شهرستان را جمع آوری خواهند کرد .

 

فرماندار شهرستان کهگیلویه مردم را برگزار کنندگان و مجریان اصلی انتخابات دانست و یادآور شد: در تمام مراحل اجرای انتخابات مردم نقش آفرین هستند و عوامل اجرایی انتخابات نیز از میان اقشار مختلف مردم انتخاب‌ شده‌اند.

 

گفتنی است، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در روز جمعه ۲۸ خرداد ماه جاری برگزار خواهد شد.

کد خبر 1061368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha