موفقیت یک مجموعه در گرو همدلی، همراهی و وفاق همه کارکنان است

مدیر جامعه الزهرا(س) همدلی، همراهی و وفاق همه کارکنان برای رسیدن به اهداف عالی مؤسسه را خواستار شد و گفت: من به توانمندی همه مدیران جامعه الزهرا(س) ایمان دارم و معتقدم موفقیت یک مجموعه را یک نفر نمی تواند تضمین کند و در این مسیر همه باید کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نخستین جلسه سیده زهره برقعی، مدیر جدید جامعه الزهرا(س) با معاونان و مدیران این مرکز علمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن ربانی رییس هیأت امنا برگزار شد.

در این جلسه سرکار حاجیه خانم برقعی با قدردانی از هیأت امنا، شورای سیاستگذاری و به ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی به دلیل اعتماد به ایشان در سپردن مسئولیت مدیریت بزرگترین حوزه علمیه خواهران جهان تشیع، گفت: قطعا همه پیشرفت ها و افتخارات جامعه الزهرا(س) مدیون و مرهون تلاش های همه مدیران و کارکنان از گذشته تاکنون است.

وی اظهار داشت: همه می دانیم که کار اجرایی سخت و پرهزینه است و برای ما طلاب کار پژوهشی، مطالعه، تحقیق و تدریس راحت تر است؛ با این حال امروز بی ارزش کردن کارها و خدمات رایج شده که کار درستی نیست و البته هیچ کدام از اینها از ما سلب مسئولیت نمی کند.

مدیر جامعه الزهرا(س) در ادامه همدلی، همراهی و وفاق همه کارکنان برای رسیدن به اهداف عالی مؤسسه را خواستار شد و گفت: من به توانمندی همه مدیران جامعه الزهرا(س) ایمان دارم و معتقدم موفقیت یک مجموعه را یک نفر نمی تواند تضمین کند و در این مسیر همه باید کمک کنند.

وی یکی از نشانه های موفقیت را رضایتمندی زیرمجموعه دانست و بیان داشت: مهم ترین و کوتاه ترین راه برای جلب رضایت زیرمجموعه ها، دخالت دادن آنان در تصمیم گیری ها است؛ وقتی زیرمجموعه ها احساس کنند در تصمیمات نقش دارند کار را برای خود می بینند و در انجام آن همکاری و همراهی بهتری خواهند داشت.

خانم برقعی در ادامه خاطرنشان کرد: داشتن سعه صدر و تلاش برای حل مشکلات در بخش ها سبب کم شدن مراجعه به مدیر می شود و فرصت برای رسیدگی به امور کلان و تصمیم گیری درباره آنها را در اختیار قرار می دهد.

وی تصریح کرد: در روزهای آینده با همه بخش ها و واحدها جلسات مختلفی خواهم داشت و از نزدیک با روند فعالیت‌های آنها آشنا خواهم شد.

مدیر جامعه الزهرا(س) در پایان از مدیران همه بخش ها خواست تا ۳ اولویت کاری خود تا پایان سال را برای دفتر مدیر ارسال کنند تا نسبت به اجرای آن در جلسات کارشناسی تصمیم گیری شود.

در ادامه معاونان و مدیران جامعه الزهرا(س) ضمن تبریک به سرکار خانم برقعی، آمادگی خود را برای همکاری و همراهی و تلاش برای اعتلای مجموعه اعلام کردند

کد خبر 1061395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha