ضرورت استفاده از همه ظرفیت‌های رسانه ‌ای و تبلیغاتی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات

حجت الاسلام ابراهیمی پور بر لزوم استفاده از همه ظرفیت‌های رسانه ‌ای و تبلیغاتی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: مردم باید با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رای به طور قاطع و محکم دشمنان را ناامید کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت‌ الاسلام علی ابراهیمی‌ پور» امروز (شنبه 8 خرداد) در نشست با جمعی از مسئولان شهرستان آبادان که به منظور مشارکت حداکثری در انتخابات برگزارشد، با اشاره به توطئه های دشمنان در انتخابات پیش رو اظهار کرد: دشمنان اکنون با تبلیغات رسانه ای خود و هزینه‌ گزاف و تبلیغات سنگین سعی دارند مردم را برای حضور در انتخابات دلسرد کنند اما خوشبختانه ملت دشمن ‌شناس ایران اسلامی همیشه با حضور در همه صحنه ها توطئه های دشمن را خنثی کرده اند و این بار نیز با مشارکت حداکثری خود مشت محمکی بر دهان آنها خواهند زد.

 

امام جمعه آبادان با بیان اینکه دشمنان در انتخابات پیش رو، برنامه و طرح ‌های بسیاری را در سر می ‌پرورانند تا مردم پای صندوق های رای نیایند افزود: مردم باید با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رای به طور قاطع و محکم ضمن ناامید کردن دشمنان مشت محکمی بر یاوه گویی آنان بزنند. لذا حضور مردم در انتخابات از بعد ملی و بین المللی بسیار مهم و اثرگذار است و موجب اقتدار و تقویت هرچه بیشتر نظام در صحنه‌های بین‌المللی خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: فضایی که اکنون در انتخابات پیش رو وجود دارد در گذشته وجود نداشت؛ عده ای با بهانه گیری می خواهند به نحوی انتخابات را تحریم کنند، متاسفانه برخی ها که سر سفره نظام و همین قانون اساسی رشد کردند و به جایی رسیدند دچار خطاها و انحرافاتی شدند و بر اساس همین خطاها باعث شده تا آنها تائید صلاحیت نشوند و اکنون به جایی رسدند که می گویند انتخابات را تحریم می کنیم و قبول نداریم.

 

حجت الاسلام ابراهیمی پور بر لزوم استفاده از همه ظرفیت‌های رسانه ‌ای و تبلیغاتی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و ادامه داد: مسئله حضور و شوری که در انتخابات ایجاد می شود که همراه با شعور خواهد بود می تواند برای نظام پشتوانه ای داشته باشد. دشمن به این نتیجه رسیده بود که اگر بخواهد شهید سلیمانی را به شهادت برساند و حذف کند به خیال خود با آن همه فشارهایی که بر ما وارد کرده جامعه ما هیچ عکس العملی به شهادت او نشان نمی دهد، لذا رهبر انقلاب فرمود اولین سیلی که دشمن پس از شهادت سردار دل‌ها خورد حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر این شهید والا مقام بود که محاسبات دشمن را برهم زد.

 

وی با بیان اینکه ما در جبهه امام، رهبری، شهدا، مکتب شهید سلیمانی و آزادی خواهان قرار داریم عنوان کرد: حضور تک تک مردم از هر قوم، قبیله، جریان سیاسی، حذب و گروهی به ویژه در شهرستان آبادان در انتخابات لازم و بسیار مهم است.

 

امام جمعه آبادان خطاب به مسئولان این شهرستان تاکید کرد: مدیران و مسئولان وظیفه جریان سازی را برعهده دارند و باید برای زیر مجموعه های خود برنامه ریزی و آنها را مدیریت کنند، لذا اگر مدیران برنامه مدونی برای آگاهی بخشی به مردم داشته باشند مردم نیز پای صندوق های رای خواهند آمد.

 

وی به انتخاب اصلح از سوی مردم تاکید کرد و گفت: مردم فهیم و با بصیرت ایران اسلامی باید از میان نامزدهای ریاست جمهوری فردی اصلح را برای این مسئولیت مهم و حساس انتخاب کنند تا در خدمت مردم و به دنبال حل مشکلات باشد.

 

حجت الاسلام ابراهیمی پور بیان کرد: ملت قهرمان و آزاده ایران اسلامی گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب با حضور گسترده و همراه با بصیرت در پای صندوق‌های رای، توطئه دشمنان را خنثی کنند.

 

وی عنوان کرد: درصد زیادی از مردم آبادان در دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف و اصناف و بازاریان مشغول به کار هستند و آنها باید مشارکت در انتخابات را یک تکلیف بدانند.

 

امام جمعه آبادان از برگزاری برنامه تریبون آزاد در محلات این شهرستان خبر داد و ابراز کرد: بنا داریم تا در تمام محلات آبادان این برنامه را اجرایی کنیم تا مردم مشکلاتشان را بیان کنند.

 

وی بر لزوم برگزاری جلسات توجیهی برای دواطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستاها تاکید کرد و افزود: برگزاری جلسات توجیهی برای نامزدها نیاز است چراکه برخی از داوطلبان با شعارهایی که می دهند دافعه ایجاد می کنند، لذا باید بدانند که چه مسئولیت هایی بر عهده دارند.

 

حجت الاسلام ابراهیمی پور با بیان اینکه باید امید مردم را احیا کنیم ادامه داد: باید برنامه نامزدهای ریاست جمهوری را به دقت گوش دهیم و به مردم نیز امید دهیم، اینکه عده ای مدعی می شوند اکنون که برخی از داوطلبان ریاست جمهوری رد صلاحیت شدند مشارکت مردم پائین می آید حرف کاملا اشتباهی است، در دوران انتخابات ریاست جمهوری شهید رجایی ۹۸ درصد آرا را به خود اختصاص داد و مردم با امید آمدند پای صندوق های رای آمدند، اکنون آن امید را دشمن می خواهد از بین ببرد و ما وظیفه داریم امید مردم را احیا کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: اگر ما بتوانیم در این انتخابات امید را در دل مردم احیا کنیم مطمئنا آمار آرای ماخوذه از صندوق های رای بسیار بالا خواهد بود، اکنون آمار حضور مردم پای صندوق های رای در حال بالا رفتن است، لذا می بایست با جریان سازی و برنامه ریزی برای کل کشور امید ایجاد کنیم.

 

در ادامه نیز «سید زین العابدین موسوی» نیز با بیان اینکه زمینه سازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو موجب ناامیدی دشمنان نظام ایران اسلامی خواهد شد اظهار کرد: بحث مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بسیار جدی و مهم است، دشمنان با جنگ اقتصادی و در شرایط کرونا، از هر حربه‌ای استفاده و برنامه‌ریزی می‌کنند تا حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای را کم‌رنگ کنند.

 

معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان اضافه کرد: مردم ما همچون گذشته با آگاهی و شعور سیاسی خود در عرصه انتخابات 28 خرداد امسال حماسه آفرینی خواهند کرد.

 

وی یاد آور شد: مردم بار دیگر ثابت خواهند کرد که برای دفاع از آرمان‌های والای امام خمینی (ره) و شهدا و لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب همواره حضوری آگاهانه و فعالانه خواهند داشت.

 

کد خبر 1061399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha