نقش راهبردی کانون های مساجد در افزایش مشارکت حداکثری در انتخابات

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل گفت: جایگاه مدیران فرهنگی و ائمه جماعات در مساجد بسیار مهم است و کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش راهبردی در افزایش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، سعید ضابطی در نشست مدیران و ائمه جماعت کانون های فرهنگی هنری مساجد با امام جمعه شهرستان آران و بیدگل با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری بر حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و مشارکت بالا در این دوره از انتخابات تاکید کرد و گفت: مشارکت همگانی در انتخابات از اهمّ موضوعات است چرا که حضور پرشور در انتخابات، ایران را مقتدر می کند و سبب ناامیدی دشمن می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: دشمنان ایران طی چهار دهه از پیروزی انقلاب، کمر به شکست و فروپاشی این انقلاب بسته اند اما با وحدت بین مردم و مسئولین همیشه این درخت انقلاب استوار مانده و تنومندتر شده است و این بار نیز شاهد حماسه حضوری دیگر از مردم در صحنه خواهیم بود که مشتی بر دهان معاندان نظام خواهند کوبید.

 

ضابطی با اشاره به نقش مساجد در حوزه دینی، فرهنگی، سایسی و اجتماعی در قبل و بعد از انقلاب گفت: جایگاه مدیران فرهنگی و ائمه جماعات در مساجد بسیار مهم است و کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش راهبردی در افزایش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل تاکید کرد: مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد پایگاه هایی برای اخذ رأی هستند لذا می طلبد که تلاش خود را در جهت حضور حداکثری و مشارکت بالای مردم داشته باشید و با این مشارکت حداکثری، امنیت را برای کشور به ارمغان آورند.


ضابطی ادامه داد: ۷۳ کانون فرهنگی هنری مساجد در چهار شهر و ۱۱ روستای تابعه شهرستان وجود دارد که همیشه نقش مؤثر و بی بدیلی در همه زمینه های ملی و مذهبی داشتند حتی در زمان شیوع بیماری کرونا نقش تأثیرگذار مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد را شاهد بودیم و با توجه به وجود صندوق های رأی در اکثر مساجد ، می طلبد که مدیران و ائمه جماعت مساجد در این رویداد بزرگ سیاسی کشور تلاش کنند تا انشالله با حضور مردمی و مشارکت بالا شاهد انتخاباتی پرشور و انتخاب اصلح در کشور باشیم.

 

نشست مدیران و ائمه جماعت کانون های فرهنگی هنری مساجد با امام جمعه شهرستان آران و بیدگل پیرامون انتخابات در حسینیه الزهرا(س) این شهرستان برگزار شد.

کد خبر 1061421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha