آغاز ارائه خدمات حضوری به علاقمندان کتاب در خراسان جنوبی

حاجی از بازگشایی در ۶۹ کتابخانه نهادی در شهرهای با وضعیت نارنجی، زرد و آبی خراسان جنوبی به روی علاقمندان به منظور ارائه خدمات حضوری خبر داد.

«محمود حاجی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در پیک چهارم تصمیم گرفته شده بود تا کتابخانه های عمومی سراسر کشور به صورت غیرحضوری به ارائه خدمات بپردازند.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی با بیان اینکه از روز شنبه 8 خرداد ماه درب کتابخانه های عمومی در استان به روی علاقمندان باز شده است، افزود: کتابخانه ها در شهرهای با وضعیت نارنجی، زرد و آبی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به ارائه خدمات حضوری به اعضا می‌پردازند.

 

وی با اشاره به اینکه 80 کتابخانه در خراسان جنوبی وجود دارد، ادامه داد: از این تعداد 69 کتابخانه نهادی و 11 کتابخانه مشارکتی است و در حال حاضر تنها 69 کتابخانه نهادی به صورت حضوری پذیرای علاقمندان به کتاب هستند.

 

حاجی در ادامه بیان کرد: در شهرهای نارنجی علاوه بر امانت منابع کتابخانه‌ای و سایر خدمات مراجعه محور مانند ثبت نام و تمدید عضویت به علاقمندان ارائه می شود و سالن های مطالعه در شهرهای نارنجی استان تعطیل خواهند بود.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی در پایان گفت: در پیک چهارم شیوع ویروس کرونا در خراسان جنوبی خدمات مرتبط با فرهنگ کتاب و کتابخوانی به صورت مجازی به علاقمندان ارائه می شده است.

کد خبر 1061434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha