سند راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان تدوین می شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان از تدوین سند راهبردی با استفاده از ظرفیت نخبگان علمی، فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه خبر داد.

میثم عرب زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: سند راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان با استفاده از ظرفیت نخبگان علمی، فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه تدوین و عملیاتی می شود.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان افزود: کارآفرینی و دانشگاه کارآفرین، ضرورت امروز حیات دانشگاه‌ هاست و تحقق دانشگاه کارآفرین، یکی از اصلی ترین راهبردهای دانشگاه در تقویت برند و اقتصاد دانشگاه است و تدوین این سند به منزله نقشه راه این دانشگاه در عرصه های مختلف خواهد بود.

 

عرب زاده افزود: نیاز منطقه کاشان به نیروی مهارت محور و کارآفرین و درخواست مکرر صنایع، فرصت ارزشمندی فرارروی مسیر توسعه این دانشگاه است که با بیش از ۳۷ سال سابقه درخشان علمی و فرهنگی و تربیت بیش از ۲۳ هزار دانش آموخته گام‌ های مثبتی را برداشته است.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی کاشان در افق پیش رو  دانشگاهی پیشرو و برخوردار از جایگاه برتر در تولید، آموزش و نشر علم، فناوری و دانش، تأثیر‌گذار در شکل‌دهی آینده، مرجع ممتاز پاسخ‌گویی به نیازهای علمی، آموزشی و پژوهشی و ارائه راه‌حل برای مسایل پیچیده در عرصه‌های ملی، منطقه‌ای و.. ، انتخاب اول برترین استعدادها، پرورش‌دهنده‌ی انسان‌های متدین، خلاق و نوآور، حرفه‌ای و کارآمد و آراسته به ایمان، تقوای الهی و مکارم اخلاق خواهد بود.

 

عرب زاده بیان داشت: قرار گرفتن دانشگاه در یک شهر صنعتی، تعداد اعضای هیات علمی دارای تجربه و سوابق درخشان علمی و فرهنگی و صنعتی همچنین همجواری با صنایع بزرگ و ملی همچون شرکت سایپا کاشان، فولاد امیرکبیر نیز دیدگاه مدیران خصوصی و دولتی صنایع شهرستان در خصوص ارتباط با دانشگاه از ویژگی های برجسته این واحد دانشگاهی است./

کد خبر 1061436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha