با غیرت دینی پای صندوق های رای حضور یابیم

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر مشارکت در انتخابات گفت: ما باید غیرت دینی نسبت به سرنوشت خود و مردم مان داشته باشیم و پای صندوق های رای حضور یابیم.

حجت الاسلام مجتبی آقاتهرانی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان که تا چه اندازه باید انتخابات محور وحدت در جامعه باشد، گفت: انتخابات مثل شب قدر انقلاب است همین طور که در شب های قدر تقدیر ما رقم می خورد و معلوم می شود که سال آینده انسانی خوشبخت، سلامت و موفق هستیم و پرونده ما در این رابطه بسته می شود. در مورد انتخابات نیز این گونه است یعنی شب قدر چهار سال آینده ما و چه بسا مدتی طولانی تر رقم می خورد.

 

 

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نمی شود که ما در روز انتخابات درست عمل نکنیم و بعد توقع داشته باشیم که چهار سال آینده فردی بیاید که مشکلات ما را حل کند و به مردم خدمت رسانی کند.

 

وی با بیان اینکه باید همه گروه ها، جریان ها و مردم انتخابات را جدی بگیرد، گفت: انتخابات برای همه ما سرنوشت ساز است. گاهی اوقات برخی می گویند انتخابات به ما چه ربطی دارد در حالی که چهار سال زندگی و آینده یک جوان به این انتخابات بستگی دارد. اگر ما فردی متدین، کارآمد، با تقوا و با برنامه را انتخاب کنیم، قطعا آینده ما تضمین خواهد شد.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای این انقلاب و نظام خون ها ریخته شده است، خرازی ها، همت ها و حاج قاسم ها شهید شده اند. در حال حاضر ما باید استفاده کنیم و اجازه ندهیم که مواردی چون انتخابات که بسیار برای ما سرنوشت ساز است، جدی گرفته نشود. ما باید غیرت دینی نسبت به سرنوشت خودمان و مردم مان داشته باشیم، پای صندوق های حضور پیدا کنیم و به کسی رای دهیم که اصلح باشد.

 

 

کد خبر 1061478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha