اهدای ۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان جنوب کرمان

طلوعی از اهدای ۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان جنوب کرمان خبر داد و گفت: کمک های خیرانه نقدی و غیرنقدی، خرداد ماه سال جاری به خانواده های کم بضاعت اهدا می شود.

سرهنگ «مجید طلوعی» در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان گفت: سازمان بسیج اصناف تهران بزرگ در خرداد ماه سال جاری، کمک های نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده از سوی خیران را به مناطق محروم کشور ارسال می کند.

 

فرمانده سازمان بسیج اصناف تهران بزرگ افزود: ۲۰ سری کامل جهیزیه، ۲۰ تن آرد به همراه سایر لوازم و کالاهای مصرفی بهشهرستان های جنوب کرمان می بریم و به خانواده های کم بضاعت و ولی نعمتان مان اهدا می کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: یک هزار بسته چایی و ۲۵۰ کیلو سویا نیز توسط خیران تهیه شده است که برای خانواده های محروم شهرستان های جنوب کرمان ارسال می شود.

 

طلوعی با اشاره به فعالیت های ارزنده خیران در کمک به خانواده های کم بضاعت در مناطق محروم سراسر کشور گفت: پنجمین سری از کمک های خیرانه ای است که به شهرستان های جنوب کرمان ارسال می کنیم.

 

 فرمانده سازمان بسیج اصناف تهران بزرگ یادآور شد: در کنار کمک های غیرنقدی و کالا، کمک های نقدی نیز به خانواده های کم بضاعت اهدا خواهیم کرد.

 

وی با اشاره به اهمیت احسان و نیکوکاری در جامعه ، گفت: باید کمک به همنوع، انفاق و احسان را به سبک زندگی خود تبدیل کنیم چراکه آثار و برکات آن را در زندگی فردی و اجتماعی خود خواهیم دید.

 

طلوعی از خیران و نیکوکارانی که در جمع آوری کمک های مومنانه، تهیه جهیزیه و اقلام ضروری خانواده های کم بضاعت در مناطق محروم مساعدت و همراهی می کنند، تقدیر کرد و اظهارامیدواری نمود تا این روند خیرانه ادامه داشته باشد.

 

 

کد خبر 1061486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha