تبلیغات انتخاباتی متناسب با رنگ بندی‌ها کرونا انجام خواهد شد

آشناگر گفت: تبلیغات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا براساس وضعیت رنگ‌بندی شیوع کرونا ویروس انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «علیرضا آشناگر» در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دستورالعملی در ارتباط با مدیریت مقابله با شیوع کرونا در ایام تبلیغات انتخاباتی به استان‌های کشور ابلاغ شد گفت: براساس این دستورالعمل، کارها را در ستاد انتخابات استان سمنان پیش خواهیم برد و عمل خواهیم کرد.

 

استاندار سمنان با تأکید براینکه تبلیغات انتخاباتی متناسب با رنگ بندی‌ها انجام خواهد شد  ادامه داد:به صورت کلی در فضاهای بسته هیچ گونه اجتماعی نخواهیم داشت.

 

وی تصریح کرد: براساس ابلاغ دستورالعمل، در فضاهای باز هم تبلیغات انتخاباتی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی مشخص شده خواهد بود.

 

آشناگر ضمن بیان اینکه جلسات ستاد انتخاباتی هم متناسب با وضعیت رنگ بندی قرمز، نارنجی و زرد خواهد بوداضافه کرد: در شهرستان هایی که وضعیت رنگ بندی قرمز دارند، حداکثر با ۱۵ نفر جلسه ستاد انتخاباتی تشکیل شود و در وضعیت رنگ بندی نارنجی، ۲۰ نفر و در وضعیت رنگ‌بندی زرد ۳۰ نفر جلسات برگزار شود.

 

وی با اشاره به اینکه اجازه تجمع غیر از تعداد تعریف شده براساس دستورالعمل ابلاغی را نخواهیم داد اظهارداشت: تبلیغات انتخاباتی چه در انتخابات سیزدهمین دوره رئیس‌جمهوری و چه در انتخابات شوراها، در فضای باز  تابع دستوراتی است که ابلاغ خواهد شد. 

کد خبر 1061517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha