جذب یاوران رضوی در کانون های خادمیاری تخصصی و عمومی مازندران

مسلمی از جذب علاقه‌مندان به خدمت به نیابت از امام رضا(ع) با عنوان یاوران رضوی خبر داد و گفت: این افراد در کانون های خدمت رضوی تخصصی و عمومی ساماندهی شده و بعد ازگذشت مدت زمان مقرر به عنوان خادمیار مراحل تشریح خدمت برای آن ها بیان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،«محمدرضا مسلمی» امروز(9خرداد)در اولین جلسه مشترک دفتر کانون های  خدمت رضوی شهرستان های استان مازندران که با محوریت بصیرت افزایی با حضور معاونین کانون های خادمیاری استان برگزار شد،بابیان اینکه خادمیاران افتخاری امام رضا (علیه‌السلام) در چهار حوزه «وقف و نذر»، «خادمیاری»، «فرهنگی اجتماعی» و «محرومیت‌زدایی» فعالیت دارند، اظهار کرد: با طرح نوین یاوران رضوی در سطح کشور، مسئولین کانون ها به دنبال افرادی باشند که گره جدیدی از مشکلات مجموعه باز نمایند.

 

مسئول امور خادمیاری دفتر کانون های خدمت رضوی در استان مازندران افزود: در اجرای طرح جذب یاوران رضوی برخلاف خادمیاران رضوی، امکان ثبت نام و ثبت گزارش سیستمی و انتخاب کشیک حرم مطهر وجود ندارد و افراد علاقه مند با رعایت شیوه نامه های بهداشتی باید به صورت حضوری به دفتر مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان مراجعه و نام نویسی کنند‌.

وی ادامه داد: این افراد در کانون های تخصصی و عمومی ساماندهی شده و بعد ازگذشت مدت زمان مقرر در صورت عملکرد مطلوب و ثبت گزارش به صورت دستی و بر اساس سهمیه ای که به شهرستان ها تعلق می گیرد به دفتر آستان قدس رضوی معرفی شده و به عنوان خادمیار مراحل تشریح خدمت برای آن ها بیان خواهد شد.

 

مسلمی با بیان اینکه مهمترین مسئله در حال حاضر شکل گیری ساختار است، افزود: به کانون های فعال به زودی اجازه جذب محدود داده می شود.

 

وی همچنین برلزوم احیای چهارشنبه های رضوی تاکید کرد و گفت: این طرح باید قوی تر و فعال‌تر ادامه یابد.

کد خبر 1061619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha