خادمیاران رضوی مازندران تعمیر و احداث ۲۲۴خانه محروم را متعهد شدند

امامزاده با بیان اینکه خادمیاران رضوی علاوه برتامین ارزاق نیازمندان، داروی بیماران، جهیزیه نوعروسان و ...در بحث احداث و بازسازی منزل محرومین نیز فعال هستند، گفت: امسال خادمیاران رضوی استان تعمیر ۲۰۰خانه محروم و احداث ۲۴خانه را در دستور کار دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،«محمداسماعیل امامزاده»امروز(9خرداد)در اولین جلسه مشترک دفتر کانون های خدمت رضوی شهرستان های استان مازندران که با محوریت بصیرت افزایی با حضور معاونین کانون های خادمیاری استان برگزار شد، با بیان اینکه توجه به ظرفیت بالای خادمیاران رضوی و بهره مندی از توان و تخصص آنها در فضای کانون های خادمیاری با هدف رفع نیازمحرومین و آسیب دیدگان کرونایی، نیازمند برنامه مدون برای اعضا می باشد، اظهار کرد: تعداد قابل توجهی از افرادی که بدلیل نداشتن سواد رسانه ای در شرف حذف می باشند با برگزاری دوره های آموزشی یاثبت فعالیت توسط کانون می توانند دوباره به گردونه خدمت بازگردند.

 

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران به انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: حضور خادمیاران در فضای انتخاباتی بدون علائم ممنوعیتی ندارد، ولی مسئولین برجسته اجازه حضور در ستاد های انتخاباتی را ندارند.

 

وی با اشاره به اهمیت و شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری و شوراهای اسلامی شهر و روستاها، تاکید کرد: خادمیاران اجازه استفاده از نام خادمیاری برای معرفی نامزدهای انتخاباتی ندارند، خادمیاران رضوی اجازه تبلیغ برای هیچ حزب و گروهی را در انتخابات پیش روی ندارند و صرفا دعوت از اقشار مختلف جامعه به جهت حضور گسترده در انتخابات بلامانع است.

 

امامزاده خاطرنشان شد: امروز با عنایت به بیانات رهبر معظم انقلاب و همچنین حسن توجه ایشان به جایگاه خادمیاران رساندن این پیام گرانقدر که خادمیاران مراقب خودشان باشند تاکید بر این پیام می باشد.

 

وی با بیان اینکه خادمیاران رضوی علاوه برتامین مایحتاج ضروری زندگی نیازمندان، داروی بیماران، جهیزیه نوعروسان و ... در بحث احداث و بازسازی منزل محرومین نیز فعال هستند، گفت: امسال خادمیاران رضوی استان تعمیر 200خانه محروم و احداث 24خانه محروم را در دستور کار دارند.

 

به گزارش شبستان، در پایان این مراسم احکام معاونین خادمیاری و کانون های خدمت رضوی شهرستان های استان مازندران اهدا شد.

 

کد خبر 1061629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha