آخرین‌ مهلت ارسال اثر به فراخوان کتاب سال حوزه پایان خرداد است

حجت الاسلام معین گفت:فراخوان بیست و سومین همایش کتاب سال حوزه تا پايان خرداد ۱۴۰۰ ادامه دارد و تمامی حوزويان می‌توانند با ارسال کتاب‌های چاپ ‌شده و يا رساله دفاع شده سطح چهار(دكتري) در اين فراخوان شركت کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت‌ الاسلام «جواد معين» امروز(۹ خرداد) در جمع خبرنگاران گفت: فراخوان بیست و سومین همایش کتاب سال حوزه تا پايان خرداد ۱۴۰۰ ادامه دارد و تمامی حوزويان می‌توانند با ارسال کتاب‌های چاپ ‌شده و يا رساله دفاع شده سطح چهار(دكتري) در اين فراخوان شركت کنند.

 

مسئول دبيرخانه آثار پژوهشي معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان افزود: شرایط شرکت در این همايش، حوزوی بودن پديدآورندگان آثار، کتاب‌های چاپ اول (توسط ناشران داخلی) در سال ۱۳۹۹ شمسی (۱۴۴۰ تا ۱۴۴۱قمری، ۲۰۱۹ میلادی)، کتاب‌های چاپ اول (توسط ناشران خارج از کشور) در سال ۱۴۳۹ تا ۱۴۴۱ قمری یا ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ میلادی و پایان‌نامه‌های دفاع شده سطح۴ (دکتری) در سال ۱۳۹۹، اعلام‌ شده است.

 

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند با تکمیل فرم مربوطه به‌ صورت اینترنتی یا مراجعه به دبیرخانه و ارسال ۲ نسخه از اثر (پس از ثبت‌نام و دریافت کد رهگیری) در این فراخوان شرکت کنند، ادامه داد: در راستای جهت‌دهی پژوهش‌های علمی حوزوی برای پاسخگویی به نیازهای پژوهشی جامعه، محورهای ویژه‌ای از سوی شورای علمی همایش برای این دوره از فراخوان‌ در نظر گرفته‌شده است.

 

حجت‌ الاسلام معين با اشاره به محورهای ویژه همایش بیست و سوم کتاب سال حوزه، ابراز کرد: ابعاد علمی بیانیه گام دوم انقلاب، زن و خانواده، الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، علوم انسانی اسلامی، فضای مجازی، آسیب‌های اجتماعی، جمعیت، اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی اسلامی، هنر(فلسفه هنر، هنر در اسلام) و محیط‌ زیست و منابع طبیعی از محورهای این فراخوان می‌باشد که به‌ منظور تشویق پدیدآوران و تبیین جایگاه و اهمیت محورهای ویژه همایش به آثاری که درباره این امور نوشته شوند، امتیاز ویژه‌ای تعلق می‌گیرد.

 

مسئول دبيرخانه آثار پژوهشي معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان افزود: به‌منظور ترویج و توسعه عربی نویسی پژوهش‌ها در میان حوزویان، به آثاری که به زبان عربی نوشته شوند نیز امتیاز ویژه تعلق می‌گیرد.

 

حجت‌الاسلام معين با اشاره به اینکه آخرین‌مهلت ارسال آثار، پایان‌ خردادماه ۱۴۰۰ می‌باشد، گفت: علاقه‌مندان و فرهيختگان صاحب اثر می‌توانند پاسخ سؤالات خود را از طریق تلفن دبیرخانه به شماره ۵-۰۲۵۳۲۱۳۵۶۰۳ یا به‌صورت مجازی از طریق سایت اینترنتی همایش به نشانی www.ketabeHowzeh.ir و یا کانال اطلاع‌رسانی در پیام‌رسان ایتا به آدرس khowzeh@ و همچنین ارتباط با ادمین مدیر اجرایی همایش‌ در پیام‌رسان ایتا به نشانی ketabehowzeh@ دریافت کنند.

کد خبر 1061635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha