توزیع ۳۰ بسته معیشتی بین نیازمندان بلهزار

لاهوتیان گفت: گروه جهادی بنت الهدی بیش از ۳۰ بسته معیشتی بین نیازمندان بلهزار شهرستان بویراحمد توزیع کرد.

«شریفه لاهوتیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: گروه جهادی بنت الهدی بلهزار از ابتدای شیوع بیماری کرونا فعالیت های خوبی را به جامعه هدف انجام داده است.

 

مسئول گروه جهادی و فرمانده پایگاه بنت الهدی خواهران بلهزار گفت: از ابتدای بیماری منحوس کرونا تاکنون چندین مرحله.ماسک و محلول و ژل ضدعفونی کننده بین اهالی این منطقه به همت گروه جهادی بنت الهدی توزیع شد.

وی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان و مستمندان با همکاری ستاد اجرایی فرمان اما خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد سخن به میان آورد و اضافه کرد: در قالب برگزاری پنجمین مرحله رزمایش «احسان و همدلی» بیش از ۳۰ بسته‌ معیشتی با حمایت همه جانبه بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در منطقه بلهزار توزیع شد.

 

لاهوتیان گفت: این بسته ها شامل برنج، روغن، ماکارونی، عدس، لوبیا و رب گوجه‌فرنگی بود که با شناسایی نیازمندان توسط گروه جهادی و بسیجیان پایگاه با رعایت اصول بهداشتی بین خانواده های نیازمند و اقشار آسیب پذیر منطقه بلهزار توزیع شدند.


مسئول گروه جهادی و فرمانده پایگاه بنت الهدی خواهران ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل و اعضای ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان در زمینه کمک به نیازمندان استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: انشالله تا پایان از بین‌ رفتن بیماری منحوس کرونا در کنار مردم منطقه خواهیم بود.

 

 

 

کد خبر 1061649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha