ملاک در انتخابات باید  شاخص ها باشد نه شخصیت ها

مثنوی با اشاره به اینکه باید ملاک در انتخابات شاخص ها باشد نه شخصیت ها، گفت: اگر بسیجیان امامین انقلاب امروز در وسط میدان دفاع از حریم ولایت و ارزش ها هستند به دلیل گرایش به شاخص ها و نه شخصیت ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سرهنگ «مصطفی مثنوی» امروز (9 خرداد ماه) در نشست روشنگری انتخابات ۱۴۰۰در جمع فرماندهان حوزه ها، پایگاه ها و بسیجیان شهرستان کهگیلویه با اشاره به پیروزی مقتدارانه جبهه مقاومت، گفت: بیش از چهار دهه ار عمر پر برکت انقلاب اسلامی می گذرد و ایران در تمام عرصه های خارجی و داخلی گوی سبقت را از همه رقیبان در عالم ربوده است.

 

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حماسه سوم خرداد، اظهار کرد: سوم خرداد نماد فتح ارزش ها، مقاومت و ایستادگی ملت ایران است .

 

وی با اشاره به عملیات های بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر، تصریح کرد: کسانی که تاریخ جنگ ها و عملیات های دفاع مقدس را خوانده یا شنیده باشند به ایران و ایرانی بودن خود افتخار می کنند.

 

مثنوی با بیان اینکه کسانی هستند که افتخاری به این گذشته و چهار دهه انقلاب نمی کنند، افزود: در مقابل کسانی هستند که به گذشته انقلاب وفادار بوده و و به آینده نیز امیدوار هستند.

 

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به ظرفیت قوم لر اشاره و با بیان اینکه این قوم ریشه در تاریخ این خاک دارد، گفت: قوم لر در همه صحنه ها، اعم از انقلاب یا دفاع مقدس پیشتاز بوده و در چهار دهه از عمر انقلاب بصیرت را چاشنی شجاعت کرده و در همه صحنه حضوری فعال داشته اند.

 

وی به بصیرت افزایی اشاره کرد و یادآور شد: جایی که بصیرت نباشد، دوگانگی ها و دوقطبی ها به وجود می آید.

 

مثنوی با اشاره به اینکه ملاک در انتخابات باید شاخص ها باشد نه شخصیت ها، تصریح کرد: اگر بسیجیان امامین انقلاب امروز در وسط میدان دفاع از حریم ولایت و ارزش ها هستند، به دلیل گرایش آنها به شاخص ها بوده و نه گرایش به شخصیت ها.  است

 

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حمله موریانه ای دشمن در جنگ نرم، گفت: در این جنگ به ریشه ها و باورهای ملت ها حمله می شود و اگر به موقع وارد عمل نشویم فرصت دفاع را از دست خواهیم داد.

کد خبر 1061653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha