مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد

طی مراسمی با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی حجت الاسلام «عباس گرزین» به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، طی مراسمی با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی حجت الاسلام «عباس گرزین» به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان معرفی شد.

 

در این مراسم حجت الاسلام « نورالله ولی نژاد» اظهار کرد: در تبلیغات اسلامی امانتی را برعهده گرفتم و امروز باید مردم شهادت بدهند که آیا توانستم این امانت را به درستی تحویل دهم یا خیر.

 

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان گلستان ادامه داد: نیاز فرهنگی مردم به فراوانی است و مطالبات مردم در این زمینه بسیار زیاد است و تشکل ها و ظرفیت های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند و در برابر این مهم باز هم اقدامات ما محدود است.

 

حجت الاسلام ولی نژاد ابراز داشت: در برابر ایثار و مقاومت شهدا و صبر خانواده شهدا امروز شرمسار هستیم که بخواهیم از اقدامات خود سخن بگوییم و عظمت این شهدا و مقام معظم رهبری نمی توانیم از اقدامات انجام شده حرفی بیان کنیم، اقدامات ما در تبلیغات اسلامی با مشارکت مردم و تشکل های دینی و مذهبی و همه علما رقم خورده است.

 

وی گفت: در همه بخش های سخت افزاری و نرم افزاری باید بررسی کنیم که از وضع موجود توانستیم به وضع مطلوب برسیم و اگر این مهم رقم نخورده باشد باید من سرزنش شوم، در استان گلستان دو هزار و ۵۰۰ مسجد، سه هزار مداح و بیش از هزاران نفر قاری و مربی قرآنی، روحانیون مستقر در روستاها و محلات و ائمه جماعت در سطح مساجد فعالیت می کنند و این گروه حق بزرگی برگردن ما دارند.

 

این مقام مسئول بابیان اینکه امیدوارم که در دوران فعالیتم بدآموزی و بدبینی به وجود نیاورده باشم و اگر به این مهم دست یافته باشم این مهم برای من مطلوب است و آن را ذخیره آخرت خود می دانم، متذکر شد: استان گلستان مردمان بسیار خوبی دارد و ۴۷ درصد آن روستا نشین هستند و بیش از ۱۶ قومیت در این استان زندگی می کنند و دفاع از انقلاب و نظام در بین مردم موج می زند.

 

کد خبر 1061657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha