شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز در توسعه فضای سبز عملکرد مطلوب داشته اند

موسوی گفت: برخورداری از محیط زیست سالم و با کیفیت از حقوق اساسی شهروندی است که شورای شهر و شهرداری شیراز در این زمینه سهم مهمی ایفا می کنند و شهرداری شیراز در این خصوص عملکردی مطلوبی داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید عبدالرزاق موسوی»، امروز (یکشنبه 9 خرداد) در یکصد و هشتاد و ششمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع) گفت: مومن کسی در شادی و خشم از مسیر حق خارج نمی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز افزود: سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) است و قیام 15 خرداد را پیش رو داریم و امیدواریم در نظر و عمل به اندیشه و راه امام وفادار باشیم.

وی با اشاره به 15 خرداد به نام روز جهانی محیط زیست بیان کرد: برخورداری از محیط زیست سالم و با کیفیت از حقوق اساسی شهروندی است و شورای شهر و شهرداری شیراز در این زمینه سهم مهمی ایفا می کنند و شهرداری شیراز در این خصوص عملکردی مطلوبی داشته است.

موسوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رعایت حقوق مردم در تغییر کاربری ها و تنظیم توافقنامه با مالکین و صدور پروانه ساختمان بیان کرد: در موضوع پروانه ساختمان و فروش تراکم گزارش هایی داریم که بعضا نگران کننده است، شهرداری نیز می گوید که منابع درآمدی عمدتا از همین محل است و دولت هم نتوانست به تعهدات خود در مقابل شهرداری ها عمل کند بلکه در مواردی هزینه ‌های مضاعفی هم بر شهرداری تحمیل کرده است.

وی ادامه داد: املاک شناسایی نشده شهرداری موضوع دیگری است که قابل تامل است و لازم است شهرداری شیراز در این خصوص گزارش دقیقی به شورای اسلامی شهر شیراز ارائه کند.

موسوی اعلام کرد: گزارش عملکرد شهرداری در موضوع مصوبات شفافیت تهیه شده که از طریق پایگاه اطلاع رسانی شورا به اطلاع عموم شهروندان خواهد رسید و اداره املاک شهرداری شیراز نیز باید گزارشی از مجموعه اقدامات خود در زمینه حفظ و حراست از املاک شهرداری تهیه و تا هفته آینده به شورا ارئه کند.

کد خبر 1061658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha