تلاش برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

حجت الاسلام قمی گفت: زنجیره تواصی در گلستان بنا نیست قطع شود و باید تلاش کنیم در این ایام مردم در تعیین سرنوشت خود مشارکت حداکثری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام و المسلمین «محمد قمی» عصر امروز (یکشنبه 9 خرداد) در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان اظهار کرد: حجت الاسلام ولی نژاد از بهترین مدیرکل های تبلیغات اسلامی کشور بودند و از این به بعد ضمن وظیفه گرانسنگ خود به عنوان نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن از این به بعد به عنوان مشاور تبلیغات اسلامی کشور زحمت و تلاش خود را ادامه می دهند.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: این پنجمین سفر استانی من به گلستان است، در ماجرای سیل نیز به استان گلستان سفر کرده بودم و حجت الاسلام ولی نژاد در این ایام با انرژی و پرشور فعالیت های جهادی و خیرخواهانه را در آن زمان دنبال می کردند.

 

حجت الاسلام والمسلمین قمی گفت: زنجیره تواصی(یعنی توصیه کردن به حق و صبر)  در این استان بنا نیست قطع شود و باید تلاش کنیم در این ایام مردم در تعیین سرنوشت خود مشارکت حداکثری داشته باشند.

 

وی افزود: باید از ابزار رسانه برای حضور حداکثری در انتخابات بهره گرفته و از همه عناصر برای ایجاد یک انتخابات پرشور مسئولان تبلیغات اسلامی اقدام کنند.

کد خبر 1061659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha