ظرفیت های گلستان برای رسیدن به اراده ملی به کارگیری شود/ اعتلای فرهنگ اسلامی نسخه نجات بخش بشریت است

حجت الاسلام گرزین گفت: باید از ظرفیت ها این استان در کنار یکدیگر استفاده کنیم تا بتوانیم به یک اراده ملی برسیم و با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری در مسیر اعتلای انقلاب اسلامی گام برداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «عباس گرزین» عصر امروز (یکشنبه 9 خرداد) در آیین معارفه خود اظهار کرد: امیدواریم در این عرصه خطیر بتوانیم کمک کار خوبی  برای انقلاب اسلامی باشیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان ادامه داد: امیدواریم بتوانیم از ظرفیت های فوق العاده این استان گرانقدر و مردم شریفی که مهمترین علامت شرافت آن نزول یازدهمین اختر تابناک ولایت و امامت امام حسن عسکری (علیه السلام) در این منطقه است بهره برداری کنیم.

 

حجت الاسلام گرزین متذکر شد: این امام همام در عالم بیداری و با طی الارض و به احترام علما، مردم شریف گرگان زمین به این خطه تشریف فرما شدند و مردم را از برکات وجودی خود بهره مند ساختند.

 

وی افزود: این منطقه 600 شهید اهل سنت تقدیم کرده و این مهم برگ زرینی برای مردم این منطقه است و شیعه و سنی در کنار هم برای انقلاب اسلامی دفاع کردند.

 

این مقام مسئول بیان کرد: شهیده نازقلیچی که به شهادت خود به نیابت از مقام معظم رهبری حج به جا آوردند و در  در حادثه منا به شهادت رسیدند و این مهم نشانه هایی از جامعه انقلابی این منطقه است.

 

حجت الاسلام گرزین خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت های این استان در کنار یکدیگر استفاده کنیم تا بتوانیم به یک اراده ملی برسیم و با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری در مسیر اعتلای انقلاب اسلامی گام برداریم.

 

وی به منویات مقام معظم رهبری برای رشد و تعالی علمی در کشور اشاره کرد و افزود: کارآمد ترین نسخه برای نجات بشریت قرائت جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی از اسلام  و تقویت آن است و باید این فرهنگ را گسترش دهیم.

کد خبر 1061662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha