طرح تحول محلات با محوریت مسجد درمازندران اجرایی می شود

سردار مسلمی از تشکیل شورای تحول محله با محوریت مساجد در مازندران خبر داد و گفت: امیدواریم شاهد منشاء هم‌افزایی باشیم تا گامی مهم در جهت برطرف کردن مشکلات سیاسی و اجتماعی محلات با محوریت امامان مساجد برداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» امروز(9خرداد) در اولین گردهمایی شورای تحول محلات استان مازندران با محوریت مساجد و انعقاد تفاهم‌نامه در این خصوص حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران، مدیران کل اوقاف و امور خیریه، کمیته امداد، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ائمه جمعه و فرماندهان سپاه نواحی استان در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه استان با رعایت شیوه نامه های بهداشتي برگزار شد، بیان کرد: امروز شاهد حضور تعداد زیادی از مسئولان و دست اندرکاران امور مساجد در مازندران بودیم، به پیشنهاد نماینده ولی فقیه شورایی در مرکز استان با هدف تحول در محلات شکل گرفت.

فرمانده سپاه کربلا افزود: برای احیای کارکردهای مساجد، نهادها و ارگان های مربوط در امور مساجد گردهم آمدند تا شورای تحول محله شکل بگیرد، امیدواریم شاهد منشاء هم‌افزایی باشیم تا گامی مهم در جهت برطرف کردن مشکلات سیاسی و اجتماعی محلات با محوریت امامان مساجد برداریم.

 

وی اظهار کرد: دشمن همواره در پی جدا کردن و تفرقه افکنی میان مردم و مساجد است و می طلبد که ما روز به روز منسجم تر در مسیر اتحاد و همدلی گام برداریم.

 

به گزارش شبستان، در پایان این گردهمایی تفاهم نامه همکاري و هم افزايي شوراي تحول محلات استان به امضاي نهادها و دستگاه هاي اجرايي اصلي و اثرگذار در امور محلات، روستاها و مساجد رسید.

کد خبر 1061693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha