پاسخ‌های اردکانیان به نمایندگان درخصوص قطعی مکرر برق

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: قطعی مکرر برق، جلوگیری از افت فشار و فرسودگی شبکه‌های برق و... ازجمله مشکلاتی بود که نمایندگان در جلسه امروز با وزیر نیرو مطرح کردند و آقای اردکانیان قول داد در حد توان نسبت به رفع مشکلات تلاش کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، موسی احمدی در تشریح جلسه امروز (یکشنبه 9 خردادماه) کمیسیون انرژی مجلس به حضور وزیر نیرو در این کمیسیون جهت بررسی مسائل منطقه‌ای نمایندگان در حوزه‌های آب و برق اشاره کرد و گفت: امروز نمایندگان کمیسیون انرژی مشکلات شهرستان‌های خود را در حوزه برق و آب در این جلسه مطرح کردند و مقرر شد؛ مکاتبات با وزارت نیرو ادامه پیدا کند و وزیر دستور رفع موانع و مشکلات منطقه‌ای نمایندگان را صادر کند.

نماینده مردم دیر، کنگان وجم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قطعی مکرر برق، استفاده از ظرفیت‌های منطقه، افزایش ایستگاه‌ها و تاسیسات برقی، جلوگیری از افت فشار و فرسودگی شبکه‌های برق، دائمی کردن ایستگاه‌هایی -که به صورت موقف ایجاد شده‌اند- و... ازجمله مشکلاتی بود که نمایندگان به آن‌ها اشاره کردند و آقای اردکانیان قول داد در حد توان در زمان باقی مانده از وزارت خود نسبت به رفع مشکلات تلاش کند.

کد خبر 1061697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha