مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشان دهنده اقتدار کشور

حجت الاسلام نخعی پور با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشان دهنده اقتدار کشور است، گفت: مردم با حضور حداکثری در انتخابات می توانند فرد اصلح را روی کار بیاورند و بدانند که عدم حضور در انتخابات باعث رشد اقتصاد کشور نمی شود.

حجت الاسلام «علیرضا نخعی پور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: نظام حاکم بر کشور یک نظام مردم سالار است و در آن رای و نظر و نگاه مردم نقش تعیین کننده ای در مسائل مختلف دارد.

 

معاون فرهنگی حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشان دهنده اقتدار کشور است، افزود: نظام و مسئولان به دلیل پشتوانه مردمی که دارند می توانند در عرصه های مختلف محکم تر و با اقتدار حرف خود را بزند.

 

وی با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم باعث روی کارآمدن فرد اصلح می شود، ادامه داد: اگر کاندیداها بدانند که مردم با علایق و سلایق و نظرهای مختلف در انتخابات حضور حداکثری پیدا خواهند کرد قطعا برنامه های منسجم تر و دقیق تری را تبیین می کنند.

 

حجت الاسلام نخعی پور در خصوص تاثیر مسائل و مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور بر حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: مردم برای حضور در انتخابات مردم باید احساس کنند که رای آن ها مفید و موثر است.

 

معاون فرهنگی حوزه علمیه خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: وقتی که شرایط اقتصادی به گونه ای رقم می خورد که مردم سرخورده و ناامید می شوند و احساس می کنند که دولت کاری نکرده است برخی افراد این موضوع را به نظام ربط می دهند.

 

وی ادامه داد: بسیاری از مردم بین نظام و دولت تفاوت قائل می شوند و مشکلات کشور را به نظام ربط نمی دهند و به میدان انتخابات وارد می شوند اما مسئولان بدانند که مشکلات اقتصادی می تواند میزان مشارکت در انتخابات را کاهش دهد.

 

حجت الاسلام نخعی پور با بیان اینکه یکی از دلایل بحث مشکلات اقتصادی مربوط به نوع انتخاب است، افزود: مردم باید در انتخاب فرد اصلح دقت داشته باشند و بدانند که عدم حضور در انتخابات باعث رشد اقتصاد کشور نمی شود.

 

معاون فرهنگی حوزه علمیه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه برای مشارکت حداکثری باید وظایف رئیس جمهور و اعضای شورای شهر برای مردم تبیین شود، ادامه داد: مردم باید بدانند که رئیس جمهور چه میزان قدرت اجرایی خواهد داشت و تصمماتش چه تاثیری بر روی زندگی آن ها و فرزندانشان می گذارد.

 

وی در پایان بیان کرد: رئیس جمهور آینده بداند که نماینده مردمی نجیب و پای کار است و اگر این موضوع را درک کند قطعا به فکر حل مشکلات مردم و کشور خواهد بود.

کد خبر 1061763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha