تعامل میان امام جماعت و هیئت امنا محور موفقیت فعالیت های مسجد امام رضا(ع)  است

حجت الاسلام حسینی با اشاره به امتیاز بیش از ۱۵ هزاری کانون سراج در طرح ملی ایران قوی گفت: رمز موفقیت کانون فرهنگی هنری سراج در تعامل با بسیج، امام جماعت و هیئت امنای مسجد امام رضا(ع) است.

حجت الاسلام «سیدمهدی حسینی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان از رشت با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری سراج روستای خراط محله تولمات در سال ۹۰تاسیس شد و هم‌اکنون دارای ۱۳۰ عضو فعال است اظهارداشت: این روستا با ۱۲۰ خانوار جمعیت در برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی و فعالیت‌های فرهنگی زبانزد است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سراج با بیان اینکه فعالیت‌های این کانون با شیوع کرونا بر فضای مجازی متمرکز شد افزود: تلاش کردیم تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جمعیت محدود مسجد را با برگزاری نمازهای جماعت، تلاوت نور و ادعیه‌خوانی فعال نگه داریم.

 

وی با بیان اینکه همواره ۴۰ نوجوان و جوان روستا پای کار بوده و در مسجد فعالیت دایم دارند اذعان کرد: با همراهی جوانان و اعضای کانون در طرح ملی ایران قوی ۱۵ هزار و ۵۶۷ امتیاز کسب کردیم.

حسینی تصریح کرد: با مشارکت جوانان کانون، طرح غربالگری شهید سلیمانی در روستا اجرا شد و در تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی نیز فعال بودیم.

 

وی با بیان اینکه تا کنون حدود ۱۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است ادامه داد: طی پنج مرحله بسته‌های معیشتی به ارزش اقتصادی هر بسته بالغ بر ۲۵۰ هزار تومان شامل برنج، حبوبات، روغن، قند، شکر، چای، رب، ماکارونی، سویا، پنیر، آب معدنی، سیب زمینی، پیاز و شوینده توزیع شده است.

 

این فعال فرهنگی از توزیع چندین مرحله گوشت با مشارکت موسسه حضرت خدیجه (س) قم و بسته‌های معیشتی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) میان زنان بی‌سرپرست و نیازمندان محل خبرداد و تصریح کرد: رمز موفقیت کانون در همکاری و تعامل خوب با هیئت امنا، پایگاه بسیج، شورا و دهیاری روستا است.

 

حسینی از برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در کانون خبر داد و گفت: درصدد هستیم امسال مراسم ارتحال امام را با رعایت پروتکل‌های بهذاشتی در فضای باز مسجد علی ابن موسی الرضا(ع) برگزار کنیم.

 

 

 

کد خبر 1061796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha