فرآیند انتخابات در اصفهان و شاهین شهر الکترونیکی است

قاسمی گفت: فرآیند انتخابات ۲۸ خرداد امسال در تنها در شهرهای اصفهان و شاهین شهر الکترونیکی است.

«حیدر قاسمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان به وضعیت جدول برنامه ریزی انتخابات امسال اشاره کرد و اظهارداشت: بر اساس جدول زمانبندی برنامه ها پیش رفته و اقلام مورد نیاز از جمله تعرفه ها در بین فرمانداری های شهرستان ها توزیع شده است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان افزود: فرآیند کامل انتخابات در دو شهر اصفهان و شاهین شهر امسال به صورت مکانیزه و الکترونیکی خواهد بود که آموزش، پیش بینی ها و تامین زیرساخت و امکانات آن فراهم شده است.

 

وی با بیان اینکه آموزش و راهنمایی مردم برای انجام این نحوی انتخابات پیش و همزمان با روز انتخابات صورت می گیرد، تصریح کرد: دغدغه ای در این خصوص برای ستاد انتخابات استان اصفهان وجود ندارد.

 

*پیش بیینی سه هزار و 453 شعب اخذ رای

 

قاسمی با اشاره به افزایش تعداد شعب اخذ رای گفت: این شعب امسال به سه هزار و 453 باب افزایش یافته و تمهیدات لازم برای جلوگیری از حجم بالای جمعیت صورت گرفته است.

 

وی ادامه داد: بیش از هزار شعب در روستایی و مابقی در ثابت و شهری هستند.

 

*انتخابات سالم همراه با رعایت اصول بهداشتی

 

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با اشاره به تامین امنیت انتخابات گفت: مسائل مربوط به سلامت و امنیت انتخابات بررسی شده و تمهیدات لازم صورت گرفته است.

 

وی اضافه کرد: بر اساس شرایط ناشی از کرونا پیش بینی های لازم صورت گرفته و سعی شده که انتخابات در فضای باز تا حد امکان و بدون تراکم جمعیت باشد.

کد خبر 1061824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha