اختصاص ۲۰۰ سهمیه تراکتور، دنباله بند و کمباین به بخش کشاورزی شهرستان شیراز

سیروسی گفت: امیدواریم که در سال جاری ۲۰۰ مورد سهمیه انواع تراکتور، دنباله بند و کمباین به بخش کشاورزی شهرستان شیراز اختصاص یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ذبیح الله سیروسی»، امروز (دوشنبه 10 خرداد) در نشست مجازی با خبرنگاران گفت: هر گونه نقل و انتقال مالکیت ماشین های کشاورزی و ادوات اختصاص یافته به کشاورزان شهرستان شیراز ممنوع است.

مدیر جهاد کشاورزی شیراز افزود: این ممنوعیت شامل بهره بردارانی است که تسهیلات مکانیزاسیون دریافت کرده اند نیز می شود و حدود 174 دستگاه انواع تراکتور باغی و زراعی واگذاری به بهره برداران در مراکز جهاد کشاورزی این شهرستان پایش شده است.

وی اضافه کرد: در رصد تراکتورها از سال 97 تا 99 بیش از 97 درصد اسناد مالکیت تراکتورها بررسی و فعالیت آنها در اراضی مناطق روستایی شهرستان شیراز تائید شد و بیش از 16 میلیارد تومان تسهیلات به انها تعلق گرفت.

سیروسی اعلام کرد: امیدواریم که در سال جاری نیز  200 مورد سهمیه انواع تراکتور، دنباله بند و کمباین به بخش کشاورزی شهرستان شیراز اختصاص یابد.

وی ادامه داد: کشاورزان برای گرفتن تراکتور های متوسط، نیمه سنگین و سنگین به ترتیب می توانند اسناد مالکیت حداقل 12، 20 و 30 هکتار زمین کشت آبی یا دو برابر زمین دیم ارائه کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شیراز با اشاره به وضعیت باغداران متقاضی تراکتورهای باغی گفت: ارائه اسناد مالکیت 2 هکتار باغ آبی یا 4 هکتار باغ دیم برای اعطای تراکتورهای باغی ضروری است.

کد خبر 1061836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha