تنوع گردشگری فارس برای جذب سرمایه گذاری بستر مناسبی است

رحیمی گفت: استان فارس دارای تنوع در حوزه گردشگری است و از این توانمندی‌ ها برای جذب سرمایه گذاری و گردشگران می توان استفاده مطلوبی داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عنایت الله رحیمی»، امروز (دوشنبه 10 خرداد) در آئین افتتاح مرکز فرهنگی سعدی با حضور وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: استان فارس دارای ظرفیت های گردشگری عدیده ای است که می تواند نقش مهمی در توسعه اقتصادی داشته باشند.

استاندار فارس افزود: اماکن مذهبی، تاریخی، فرهنگی و ... استان فارس از افتخارات این استان هستند که معرفی، توسعه و استفاده موثر آنها می تواند به جذب بیشتر گردشگران و رونق این صنعت جهانی منجر شود.

وی اضافه کرد: استان فارس دارای تنوع در حوزه گردشگری است و در حوزه‌های گردشگری مذهبی، سلامت، گردشگری تاریخی و طبیعی دارای ظرفیت است که از این توانمندی‌ ها برای جذب سرمایه گذاری و گردشگران می توان استفاده مطلوبی داشت.

رحیمی با اشاره به افتتاح پروژه ها در سفر وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به استان فارس بیان کرد: مجتمع ‌های فرهنگی سعدی، مجموعه ورودی میراث جهانی بیشاپور، موزه تاریخی نورآباد ممسنی و سایت موزه دروازه «پردیس پارسه» در سفر وزیر میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری به استان فارس افتتاح می‌ شوند.

کد خبر 1061846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha