اختصاص ۶ میلیارد تومان برای آبرسانی به ۶ روستای ملکشاهی/  تامین و تصفیه آب شرب در اولویت قرار دارد

تاسمه با بیان اینکه در سال ۹۹ برای تعداد ۶ روستا از مجموع ۲۶ روستای این شهرستان عملیات گازرسانی انجام شده است، گفت: با کمک فعالیت های بنیاد علوی، بالغ بر ۶ میلیارد تومان هزینه برای پروژه آب رسانی به ۶ روستای حوزه بخش گچی صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرماندار ملکشاهی در جلسه شورای اداری این شهرستان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام  و جمعی از مدیران، با تشریح  خدمات و فعالیت های صورت گرفته توسط نظام و انقلاب در  این شهرستان، اظهار کرد: یکی از مشکلات عمده مردم ملکشاهی علاوه بر مشکل کم آبی و لزوم احداث تصفیه خانه، بحث گازرسانی به روستاهای این شهرستان است.

 

«محمد تاسمه» با بیان اینکه در سال ۹۹ برای تعداد ۶ روستا از مجموع ۲۶ روستای این شهرستان عملیات گازرسانی انجام شده است، ابراز کرد: پیشرفت فیزیکی تصفیه خانه شهرستان ملکشاهی در حال حاضر  ۶۵ تا ۷۰ درصد است.

 

وی یادآور شد: عمده مشکل مردم شهرستان ملکشاهی تامین آب شرب است  که با کمک فعالیت های بنیاد علوی، بالغ بر ۶ میلیارد تومان هزینه برای پروژه آب رسانی به ۶ روستای حوزه بخش گچی صورت گرفته، که با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی در حال پیشروی و نقطه عطفی در پیشرفت و آبادانی روستاهای این حوزه است.

 

تاسمه با اشاره به  اجرای پروژه آب شیرین کن در شهرستان ملکشاهی، گفت: به علت نبود استاندارهای لازم در خصوص آب شرب مورد مصرف مردم این شهرستان، با همکاری آب و فاضلاب بالغ بر ۷ تا ۸ میلیارد تومان هزینه برای شیرین سازی آب شرب هزینه شده است.

 

وی با اشاره به پروژه های مشارکتی شهرداری شهر ملکشاهی، تصریح کرد: با همکاری بنیاد علوی نزدیک به ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای احداث ۷۰۰ متر پیاده راه تحت عنوان جاده سلامت هزینه شده است.

 

فرماندار ملکشاهی با اشاره به سایر پروژه های صورت گرفته در این شهرستان، افزود: به کمک همکاری و مشارکت بنیاد مستضعفان فاز اول بیمارستان شهرستان ملکشاهی با پیشرفت ۹۵ درصدی تکمیل و مردادماه امسال آماده بهره برداری است.

 

تاسمه خاطرنشان کرد: سایر پروژهای صورت گرفته در شهرستان ملکشاهی را احداث مدرسه، خانه بهداشت، اصلاح نژاد دامی، ایجاد و توسعه باغات بادام، مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) در ساخت خانه های مدد جویان واجد شرایط، پوشش دهی اینترنت 4G با کمک ایجاد ۳ سایت با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان در ۳ روستای این شهرستان و نیز مجهز نمودن روستاهای بخش گچی به خدمات «های وب» عنوان کرد.

 

 

کد خبر 1061854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha