روایتی از زندگی امام خمینی (ره) در نظام خانواده و آیین همسایه داری

سی امین موشن گرافی هم سایه تولید شده در فرهنگسرای رویش به سبک زندگی امام (ره) در نظام خانواده و رعایت حقوق همسایه می پردازد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 9، فرهنگسرای رویش سی امین موشن گرافی هم سایه را بمناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) وبا محوریت زندگی و سیره ایشان تولید کرده است.

موشن گرافی هم سایه در این شماره زندگی حضرت امام (ره) را در نهایت عمیق و کمال گرا بودن، ساده و بی پیرایه و مبتنی برنظام خانوادگی معرفی می کند و سعی دارد نمونه زندگی سعادتمندانه را با معرفی الگویی چون حضرت امام (ره) تبیین و معرفی کند

اشاره به داستانی از حضرت امام خمینی (ره) و همسایه ایشان ، حاج آقای خسروشاهی، شروع این موشن گرافی است که عمق ریزبینی و تعهد به جزئیات را در زندگی امام خمینی (ره )با همسایه ها و اعضای خانواده نشان می دهد.

در این موشن گرافی ، استفاده از استودیوی مجازی ،موسیقی ارتحال و تصاویر متعدد از زندگی خانوادگی و اجتماعی حضرت امام خمینی(ره) و بهره گیری از کاراکتر همیشگی موشن گرافی هم سایه در دستور کار قرار گرفته است

موشن گرافی هم سایه هر دوهفته یکبار در روزهای چهارشنبه تولید و منتشر می گردد.

شهروندان برای بهره بردن از این موشن گرافی و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به صفحه آپارات aparat.com/farhangsararouyesh وصفحه اینستاگرامfarhangsara_rouiesh مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 66688551تماس بگیرند.

کد خبر 1061895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha