بستن راه همه سوءبرداشت ها/ برق روز انتخابات نباید قطع شود

زینی وند گفت: مکان هایی برای تجمع انتخاباتی با رعایت پروتکل ها در کرمان و شهرهای بزرگ در نظر گرفته شده و این مکان ها در اولویت عدم قطعی برق هستند و در روز انتخابات شعب اخذ رأی و با توجه به اینکه احراز هویت الکترونیکی است، نباید برق قطع شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ علی زینی وند، دوشنبه(۱۰ خرداد) در جلسه مدیریت برق با اشاره به اینکه در زمستان گذشته و از ابتدای سال جاری تاکنون به دلیل هماهنگی ها، استانی با کمترین مشکل بوده ایم؛ از همراهی مردم، تولیدکنندگان، صنایع و کشاورزان تشکر کرد.

 

استاندار کرمان با تأکید بر اینکه باید در خصوص انرژی خورشیدی اقداماتی انجام دهیم؛ گفت: با مرتفع شدن مسئله تحریم ها، استان کرمان در حد استاندارد انرژی خورشیدی توان تولید دارد و به دلیل شرایط خوب تابش خورشید و روزهای آفتابی باید نقش اساسی در تولید این انرژی مهم و پاک انجام بدهد.

 

وی بر جدیت در نصب کنتورهای هوشمند به دلیل کمکی که در مواقع بحرانی می کند؛ تأکید کرد و افزود: دستگاه های دولتی اولین نقطه تمرکز ما برای ایجاد محدودیت هستند و باید با کسانی که رعایت نمی کنند برخورد و {از آن طرف} همراهان را معرفی کرد تا تشویق شوند.

 

زینی وند با درخواست از مردم برای نهایت همراهی در موضوع مدیریت مصرف برق ولو با خاموش کردن یک لامپ؛ تصریح کرد: باید از همه امکانات برای کاهش مصرف برق استفاده کرد و سازمان های صمت شمال و جنوب و شهرک صنعتی اولویت بندی داشته باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: باید مدیریت بحران داشت و در مواقع بحرانی، برق آن واحدهایی را قطع کرد که کالای آنها استراتژیک نباشد و قطعی برق خسارت جبران ناپذیر به آنها وارد نکند و این دسته بندی صنایع و واحدها را می خواهیم.

 

استاندار کرمان با اعلام اینکه فعالیت رمزارزها تا پایان شهریورماه ممنوع است؛ ادامه داد: سرمایه گذاری مزرعه استخراج رمز ارز رفسنجان کاملاً قانونی است و فعلاً فعالیتی ندارد و خاموش است.

 

زینی وند در ادامه با بیان اینکه تحت هجمه رسانه های خارجی هستیم، افزود: هرگونه اقدام خواسته یا ناخواسته در حوزه انتخابات، مشکل ایجاد می کند و باید راه همه سوءتفاهم ها و سوءبرداشت ها بسته شود.

 

وی گفت: بر اساس پیش بینی کارشناسان از هفته آینده وارد انتخابات گرم می شویم و امسال انتخابات پرشوری خواهیم داشت و ما مجریان باید در انتخابات بی طرف، قانونمند و دقیق عمل کنیم.

 

استاندار کرمان اظهار کرد: مکان هایی برای تجمع انتخاباتی با رعایت پروتکل ها در کرمان و شهرهای بزرگ در نظر گرفته شده و این مکان ها در اولویت عدم قطعی برق هستند و در روز انتخابات شعب اخذ رأی و با توجه به اینکه احراز هویت الکترونیکی است، نباید برق قطع شود.

 

وی در پایان با بیان اینکه نهایت تلاش ما این است هیچ خاموشی به منازل ندهیم؛ افزود: اگر برق خانگی قطع شد، مردم اعتماد کنند هیچ راهی نداشتیم.

کد خبر 1061937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha