دیدار امام جمعه ایلام با خانواده شهیدان عسکری در ملکشاهی/ خانواده شهدا چشم و چراغ جامعه هستند

حجت الاسلام کریمی تبار در سفر یک روزه به شهرستان ملکشاهی با خانواده شهیدان عسکری دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، ظهر امروز(۱۰ خرداد) در دیدار با خانواده شهیدان ملک و علی عسکر مومنی( پدر و پسر) که در تاریخ ۷اردبهشت سال ۶۵منطقه چنگوله شهادت رسیدند، اظهار کرد: شهدا سرمایه‌های اصلی ایران اسلامی هستند و حق سنگینی بر عهده ما دارند.

 

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» با بیان اینکه خانواده شهدا چشم  چراغ جامعه هستند، یادآور شد:  دیدار با خانواده‌های معظم شهدا افتخار و مایه آرامش است، خانواده‌های معزز شهدا سختی‌های زیادی را تحمل کرده‌اند و سرمایه گذاری عظیمی برای انقلاب اسلامی داشته‌اند و ما هر چه تلاش کنیم نمی‌توانیم صبر و تحمل خانواده‌های معزز شهدا را جبران کنیم.

 

وی تصریح کرد: شهدا با تاسی به اهل بیت (ع) برای مقابله با باطل جهاد کردند و صبر و بردباری خانواده های آنان ادامه دهنده خط سرخ حسینی و راه شهدای عزیز است.

 

امام جمعه ایلام بیان کرد: از خدا می‌خواهیم توفیق ادامه راه شهدا را به ما عنایت کند و بتوانیم در این مسیر گام برداریم که راه شهدا، راه انقلاب اسلامی است.

 

« اسدالله تولیده» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز با بیان اینکه استان ایلام ۳۳۷ آزاده را تقدیم آرمان های نظام مقدس اسلامی کرده است، گفت: آزادگان سرافراز میهن اسلامی نماد مقاومت و ایستادگی هستند و این افتخار را با گوشت و استخوان خود و فشارها و شکنجه هایی که در آن دوران کشیده اند، کسب کرده اند.

 

گفتنی است در این دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، فرماندار و جمعی از مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی و فرهنگی استان حضور داشتند.

کد خبر 1061952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha