تلاش بچه های کانون برای حضور حداکثری و مشارکت مردم در انتخابات

علیوردیلو از تلاش بچه های کانون حضرت قائم(عج) برای حضور حداکثری و مشارکت گسترده اقشار مختلف در انتخابات خبر داد.

«حمید علیوردیلو » با اشاره به انتخابات پیش رو و اهمیت حضور گسترده اقشار مختلف جامعه در این صحنه سیاسی و با اهمیت به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: حضور حداکثری و آگاهانه در این انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همگان باید در این راستا به هر شکلی که می توانند تلاش کنند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت قائم(عج) مسجد حضرت مسلم ابن عقیل(ع) افزود: دشمنان انقلاب اسلامی از ماه ها قبل در تلاش برای توطئه افکنی و کم رنگ کردن حضور مردم در این صحنه سیاسی هستند که در این راستا می طلبد مسئولان فرهنگی وارد عمل شوند.

وی به تلاش بچه های کانون فرهنگی هنری حضرت قائم (عج)مسجد مسلم ابن عقیل(ع) و پایگاه بسیج ولیعصر(عج) برای حضور حداکثری و مشارکت در انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: اعضای کانون با نوشتن شعار روی شیشه ماشین های عبوری، تشکیل جلسات هم اندیشی ، سخنرانی امام جماعت در مسجد به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان، پخش پوستر در محله و مغازه ها و تبلیغات چهره به چهره همه‌ توان خود را برای انتخاباتی پرشور به کار گرفته اند.

 

علیوردیلو اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران بیش از 40 سال با قوت و قدرت پیش رفته است و دشمنان باید بدانند که کارشکنی ها و توطئه های آنها راه بجای نخواهد برد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت قائم(عج) مسجد حضرت مسلم ابن عقیل(ع) ادامه داد: ملت ایران در این سال ها ثابت کرده اند که پای آرمان های انقلاب و امام راحل ایستاده اند و همواره پیرو ولایت فقیه هستند.

کد خبر 1061963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha