بهره برداری از ۲ هزار واحد مسکن به نام شهدا

حقیقی گفت: ۲ هزار واحد مسکونی محرومین به نام شهدا تا هفته آینده به بهره‌برداری رسیده و یک هزار و ۵۳۵ نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان امروز در جلسه کنگره 3535 شهید استان زنجان اظهار کرد: اقدامات خوبی در زمینه برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان آغاز شده است.

 


فتح اله حقیقی با بیان اینکه باید در زمینه برگزاری کنگره شهدا از تجارب سایر استان‌ها استفاده کنیم، افزود: به استقبال کنگره رفتن اهمیت بیشتری دارد.

 


وی خاطرنشان کرد: سال گذشته به دلیل شرایط بیماری کرونا، یوم العباس به سمت رزمایش کمک مومنانه سوق یافت و بیش از ۳۵ میلیارد تومان کمک مومنانه به یاد شهدا جمع‌آوری شد.

 


استاندار زنجان با بیان اینکه مردم پایتخت شور و شعور حسینی در راهپیمایی خودجودش توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند، گفت: بخشی از افتخارات و ایثارگری مردم زنجان در سریال شهید شهریاری به نمایش کشیده شده است.

 


وی با بیان اینکه بخشی از فیلمبرداری سریال شهید باکری در زنجان انجام شد، افزود:  ۲ هزار واحد مسکونی محرومین به نام شهدا تا هفته آینده به بهره‌برداری رسیده و یک هزار و ۵۳۵ نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

 


این مقام مسئول بیان داشت: در آینده نزدیک بزرگترین ورزشگاه استان زنجان افتتاح می‌شود و پروژه‌هایی که از سال ۸۲ تعریف شده است به نام شهدا پیگیری و اجرایی می‌شود.

 


استاندار زنجان بیان داشت: یکی از بزرگترین طرح‌های کشور برای کنترل بیماری کرونا، طرح شهید قاسم سلیمانی بود که از مدت‌ها قبل با همکاری سپاه استان در زنجان آغاز شده بود و این همکاری موجب شد تا از سوی سازمان بهداشت جهانی زنجان رتبه اول را در تست‌های کرونا به دست آورد. 

 


حقیقی بیان داشت: واکسیناسیون بیماری کرونا با قدرت در استان زنجان در حال انجام است و استان زنجان نسبت به استان‌ها بسیار جلوتر است.

 


وی با اشاره به اینکه همه تمهیدات برای برگزاری انتخابات امن و باشکوه انجام شده است، افزود: در سایه وحدت و ارتقای مقوم‌های وحدت انتخابات با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی در استان زنجان برگزار می‌شود.

کد خبر 1061981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha