روشن ماندن وسایل سرمایشی بعد از ساعت اداری/برق اداراتی که مصرف بیش از حد داشته باشند قطع می شود

جلسه مدیریت مصرف برق در استانداری تشکیل و نسبت به مواردی تذکر و بر رعایت موارد دیگری تأکید شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ عبدالوحید مهدوی نیا، دوشنبه(۱۰ خرداد) در نشست مدیریت مصرف برق در استانداری اظهار کرد: بانک ها و برخی ادارات بعد از ساعت اداری، وسایل سرمایشی را خاموش نمی کنند لذا درخواست داریم مولدهای ادارات وارد مدار شود.

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب کرمان ادامه داد: سهمیه پیک روز گذشته استان دو هزار و ۲۰۰ مگاوات بود که 379 مشترک صنعتی و پنج هزار و 343 مشترک کشاورزی در مدیریت مصرف پیک با ما همکاری داشتند و 150 مگاوات صرفه جویی صورت گرفت.

 

وی با بیان اینکه از هفته قبل خاموشی را به سمت مشترکان تجاری و خانگی نبردیم؛ اظهار کرد: 12 هزار و 967 مورد از مشترکان در بحث همکاری ثبت نام کرده و زیرساخت ها آماده و کنتور هوشمند نصب است.

 

مهدوی نیا با اشاره به تفاهم نامه های سالانه با مشترکین کشاورزی و صنایع برای مدیریت مصرف بار تصریح کرد: در سال جاری با بروز مشکل، از طریق پیامک درخواست کمک کردیم که همکاری خیلی خوبی شد.

 

سیدمصطفی آیت اللهی موسوی، معاون عمرانی استاندار کرمان هم بیان کرد: پیگیر تأمین سوخت نیروگاه های برق استان هستیم و صنایع همکاری خوبی برای مدیریت مصرف برق دارند و شرکت شهرک های صنعتی برای کاهش مصرف برنامه ریزی دارد.

 

وی با بیان اینکه  هدف این است کمترین قطعی برق را داشته باشیم؛ ادامه داد: مقرر شده هر اداره ای مصرف بیش از حد داشته باشد، برق آن قطع شود و مدیرانی که همراهی نداشته باشند، معرفی می شوند.

 

کاوه کریمی، مدیر تولید نیروی برق استان کرمان؛ وضعیت تولید برق در استان را خوب و تراز انرژی را در حال حاضر مثبت اعلام و بیان کرد: در روز گذشته دو هزار و 739 مگاوات برق تولید شده و همه نیروگاه ها در مدار هستند و 54 مگاوات تبادل به استان های همجوار داشتیم.

 

وی با پیش بینی کمبود تولید 100 تا 300 مگاواتی در تابستان جاری؛ اظهار کرد: نیازمند همکاری همه مشترکان در مدیریت مصرف هستیم.

کد خبر 1061984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha