آموزش و پرورش فارس در حوزه های سخت افزاری و نرم افزاری، الگوی دیگر استان ها است

کاظمی گفت: آموزش و پرورش فارس همواره در حل مسائل پیشتاز بوده و با شناسی مطلوب مسائل در حوزه های سخت افزاری و نرم افزاری، الگوی دیگر استان ها بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علیرضا کاظمی»، امروز (دوشنبه 10 خرداد) در آئین افتتاح سالن اجتماعات اردوگاه دانش آموزی «شهید دستغیب» شیراز گفت: افتتاح این سالن اجتماعات از اقدامات ارزشمند آموزش و پرورش استان فارس است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش افزود: اردوگاه های دانش آموزی، سرمایه های ارزشمند تربیتی نظام تعلیم و تربیت هستند و فرصت انجام فعالیت های گروهی، تعاملی، جمعی، مفرح و بانشاط را برای دانش آموزان ایجاد می کنند.

وی اضافه کرد: یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و حفظ ارزش های آن برای نظام با انتقال این ارزش ها به دانش آموزان فراهم می شود.

کاظمی تصریح کرد: آموزش و پرورش فارس همواره در حل مسائل پیشتاز بوده و با شناسی مطلوب مسائل در حوزه های سخت افزاری و نرم افزاری، الگوی دیگر استان ها بوده است.

وی ادامه داد: اردوگاه های دانش آموزی، راه برون رفت آموزش و پرورش از نظام تعلیم و تربیت آموزش زده به یک نظام تعلیم و تربیت تمام ساحته است.

کاظمی تاکید کرد: برای خلق موقعیت های تربیتی در بخش های مختلف و در ساحات تربیتی باید جایگاه واقعی اردوگاه ها، کانون های ورزشی، پژوهش سراهای دانش آموزی را در فضای تعلیم و تربیت باز کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: 300 میلیون بودجه برای احیای آب و فضای سبز اردوگاه «شهید دستغیب» شیراز اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: شور و شوق انتخابات باید با استفاده از ظرفیت شبکه «شاد» و تشکل ها و راه اندازی پویش های مختلف انتخابات احیا شود.

کد خبر 1061991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha