۲۶۶ طرح اشتغالزایی برای خانواده های تحت پوشش تایباد اجرا شده است

التفاتی گفت: در راستای توانمندسازی خانواده های مددجو در سال گذشته ۲۶۶ طرح اشتغالزایی ویژه خانواده های تحت پوشش از محل منابع بانکی و صندوق امداد ولایت اجرا شد.

«غلامرضا التفاتی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تایباد اظهار کرد: در راستای توانمندسازی خانواده های مددجو در سال گذشته ۲۶۶ طرح اشتغالزایی ویژه خانواده های تحت پوشش از محل منابع بانکی و صندوق امداد ولایت اجرا شد و طرح های اجرا شده در زمینه های دامداری، کشاورزی، صنایع دستی، فعالیت های صنفی و صنعتی و حمل و نقل بود که زمینه اشتغال خانواده های تحت حمایت و فرزندان آنان را فراهم می سازد.

 

رئیس کمیته امداد تایباد یکی از برنامه های مهم این اداره را ارائه آموزش های فنی و حرفه ای برای متقاضیان برشمرد و ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون ۴۵۲ نفر در زمینه های دامداری، کشاورزی، آرایشگری، خیاطی، کامپیوتر، پرورش قارچ و گلخانه، پرورش مرغ بومی و شترمرغ و بوقلمون آموزش های لازم را فرا گرفته اند.

 

التفاتی از توانمند شدن ۲۳۴ نفر از خانوارهای تحت حمایت در سال گذشته خبر داد و عنوان کرد: در سال ۹۹، ۳۳ نفر از فرزندان مددجوی تحت حمایت به صنوف مختلف معرفی و مشغول بکار شدند.

 

وی یادآور شد: در شهرستان تایباد ۳ هزار و ۵۰ طرح جاری و تحت نظارت و آموزش برای توانمند شدن قرار دارند . رئیس کمیته امداد تایباد عنوان کرد: هم اکنون ۴ هزار و ۷۰۹ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۸ هزار و ۹۲۳ نفر تحت حمایت خدمات این اداره هستند.

کد خبر 1062003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha