اطلاع‌رسانی صحیح و شفاف مطالبه اساسی از فعالان فضای مجازی است

شریفی گفت: امروز با توجه به نفوذ فضای مجازی در جامعه و گسترده شدن نقش آن انتظار می‌رود اطلاع ‌رسانی شفاف و صحیح در دستور کار فعالان این عرصه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «ابراهیم شریفی» امروز (دوشنبه ۱۰ خرداد) در نشست هم‌اندیشی فعالان فضای مجازی این استان که در محل فرهنگسرای شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: فضای مجازی اگرچه دارای تهدیدهایی است اما فرصت‌های بسیاری را در اختیار مردم و کاربران قرار داده است و می‌توان از این ظرفیت در راستای حضور حداکثری در انتخابات به خوبی بهره‌گیری کرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه فضای مجازی در شرایط کنونی و به ویژه به سبب شرایط ناشی از کرونا نقش مهمی را در مناسبات اجتماعی پیدا کرده است، اظهار داشت: پررنگ شدن نقش فضای مجازی سبب شده تا مردم انتظار شفافیت و اطلاع ‌رسانی صحیح و درست از فعالان این عرصه داشته باشند.

 

شریفی افزود: این در حالی است که نباید صحت خبری فدای سرعت شود چراکه در برخی موارد مشاهده می شود با عجله در انتشار خبر، موضوع ناصحیحی اطلاع‌رسانی شده است که فعالان این عرصه باید این موضوع را به خوبی مدنظر خود قرار دهند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با قدردانی از تلاش و خدمات فعالان عرصه فضای مجازی استان، خاطرنشان کرد: تاکنون در سطح شهرستان‌ها و استان جلساتی با فعالان این عرصه برگزار شده و بنا داریم هر سه ماه یکبار جلسه‌ای با فعالان این عرصه داشته باشیم تا با همفکری و بیان نظرات و پیشنهادات بتوان مدیریت بهتری در این حوزه داشت و از ظرفیت‌های شکل گرفته به نحو مطلوبی بهره گرفت.

 

کد خبر 1062014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha