حضور در انتخابات به مثابه دفاع از انقلاب است

امام‌جمعه سروآباد گفت: حضور در این انتخابات در مقایسه با انتخابات قبلی بسیار پر اهمیت‌تر است زیرا با حضور در پای صندوق‌های رای می‌توانیم از انقلابمان دفاع کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ماموستا عبدالقادر حسینی امام جمعه سروآباد در گردهمایی روحانیون مریوان و سروآباد که با موضوع سالروز رحلت امام، مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح برگزار شد، اظهار کرد: در برهه‌ای قرار گرفته‌ایم که دشمنان ما دندان را برای برچیده‌شدن این انقلاب تیز کرده‌اند و این امر محال است که به واقعیت منجر شود.

 

وی افزود: انقلاب ما ریشه قرآنی دارد و ما با جان و دل ازآن دفاع می‌کنیم زیرا  با خون شهیدانمان درخت انقلاب را آبیاری کرده‌ایم.

 

وی تصریح کرد: در این برهه زمانی لازم است با تمام توان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و رستا حضوری گسترده داشته باشیم.

 

امام‌جمعه سروآباد اظهار کرد: حضور در این انتخابات در مقایسه با انتخابات قبلی بسیار پر اهمیت‌تر است زیرا با حضور در پای صندوق‌های رای می‌توانیم از انقلابمان دفاع کنیم.

 

ماموستا حسینی با بیان اینکه انتخابات زیادی بعد از انقلاب اسلامی در ایران عزیزمان برگزار شده است، افزود: انتخابات 1400 از همه انتخابات حساس‌تر و مهمتر است و همه باید با مشارکت بالا در انتخابات شجاعت، صداقت، ولایتمداری و انقلابی بودن خود را به معرض دید جهانیان بگذاریم.

 

سرنوشت کشور به حضور مردم در انتخابات بستگی دارد


ماموستا مصطفی شیرزادی امام جمعه مریوان نیز در این گردهمایی اظهار کرد: بعد از اولیا و انبیا نزدیکترین شخص به جامعه روحانیون هستند.

 

وی افزود: روحانیون همیشه در صحنه بوده و خواهند بود و همیشه در اجرای عدالت کوشا بوده‌اند.

 

امام جمعه مریوان خاطرنشان کرد: روحانیون ما همیشه در عرصه‌های مختلف جامعه حضور داشته و دارند.

 

وی بیان کرد: اجتماع انسان هرچند بدوی و کوچک باشد احتیاج به قانون لازم‌الاجرا برای اجرای نظم دارد.

 

ماموستا شیرزادی تصریح کرد: نظم و انضباط موجود در کشور از دولت نشات می‌گیرد و مجری قانون در کشور نیز رئیس جمهور است.

 

وی افزود: لازم است مردم ما همانند دوره‌های قبل روز ۲۸خرداد در انتخابات برای تعیین سرنوشت کشور حضور داشته باشند.

 

امام جمعه مریوان در پایان سخنان خود یادآورشد: ما به کسانی احتیاج داریم که پل ارتباطی بین مردم و نظام باشد.

 

 

 

کد خبر 1062061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha